بستر سازی برای اشتغال جوانان با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان

رئیس فراکسیون جوانان ‌مجلس: اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بستر را برای اشتغال‌زایی جوانان فراهم می‌کند
رئیس فراکسیون جوانان ‌مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب و اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس مسئولان وظیفه دارند بستر را برای حضور و فعالیت جوانان تسهیل کنند.

رئیس فراکسیون جوانان ‌مجلس: اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بستر را برای اشتغال‌زایی جوانان فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سید فرید موسوی عصر امروز در نشست مشورتی جوانان شهرستان اسلامشهر با اشاره به اِشراف جوانان اسلامشهری بر مشکلات این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه فضایی در کشور و به ویژه در شهرستان‌های استان تهران به وجود آمده که سیاه‌نمایی وضعیت موجود مشهود است و باید این مسئله برطرف و اقدامات مثبت و مسائل رو به رشد بیشتر دیده شود.

وی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف مجمع‌های مشورتی جوانان و تشکل‌های مردم‌نهاد تصریح کرد: در ۵ سال اخیر سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد در زمینه مسائل جوانان رشد قابل توجهی داشته‌اند، باور ما این است که بدون دخالت دولت باید فضا برای فعالیت مردم و بخش خصوصی فراهم شود و نسبت به اطرافیان خود مسئولیت اجتماعی داشته باشیم.

 

رئیس فراکسیون جوانان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از فرصت‌ها و فضایی که برای نقش‌آفرینی جوانان در شهرستان به وجود آمده استفاده و به نقطه اتصال بین ادارات و مجمع شورای مشورتی جوانان تبدیل و پیشرفت‌ها و کاستی‌ها را به ادارات و به مجمع مشورتی جوانان منتقل کرد.

موسوی بیان کرد: متاسفانه فضا به سمت بزرگنمایی خطاها و اشتباهات پیش رفته است و بدون اینکه به نقش و وظیفه خود بیاندیشیم برخی افراد فرصت‌طلب به دنبال ایجاد احساس ناامیدی در بین جوانان سرمایه‌های این نظام هستند.

وی ادامه داد: به پشتوانه مطالبات جوانان، قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس تصویب و اجرایی شد اکنون مسئولان وظیفه دارند بستر را برای حضور و فعالیت جوانان تسهیل کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی به وظایف مجمع مشورتی جوانان در توسعه اسلامشهر اشاره کرد و گفت: تقویت مشارکت اجتماعی برای تسهیل توسعه، شناسایی مشکلات، کنار هم بودن برای داشتن حال خوب و حفظ این نقش مشورتی خود بدون دخالت در امور اجتماعی از جمله اهداف شکل‌گیری مجمع مشورتی جوانان در اسلامشهر است.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: از فرماندار اسلامشهر درخواست دارم برای تسریع و تسهیل در امور جوانان فضایی در بخشداری یا دهیاری‌ها برای برگزاری و تشکیل جلسات شورای مشورتی جوانان و پیگیری امور جوانان تخصیص دهند.

 منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ