بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس

۱ نظر

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس محقق شود.


به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی زاهدی بعد از ظهر سه شنبه در همایش روسای مراکز و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان که در پردیس دانشگاهی شهرستان پیشوا برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه برخی از افراد به آموزش و پرورش نگاه هزینه‌ای داشتند اظهار داشت: خوشبختانه با تغییر نگاه این افراد امروز به سمت سرمایه گذاری رفته ایم.
زاهدی با بیان اینکه دولت طی ۵ سال گذشته بارها وعده ارائه لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان به مجلس را داده است افزود: امیدواریم بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس محقق شود.
وی در خصوص عدم اجرای قانون افزایش حقوق برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گفت: خرج کردن پول در آموزش و پرورش هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری مهمی است که آینده کشور را تضمین می‌کند لذا این افراد مستخدم دولت هستند و باید حقوق آنان همچون سایر کارکنان دولت افزایش پیدا کند.
ئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید نسبت به تشکیل شبکه فارغ التحصیلان به صورت استانی و منطقه‌ای و تشکیل اجلاس‌های سالانه، به صورت میدانی وارد میدان و مشکلات و مسائل پیش روی این حوزه را بررسی و برطرف کنند بیان داشت: آموزش و پرورش به محلی برای سرمایه گذاری کشور تبدیل شده که در آن آینده سازان کشوربه درستی تربیت می‌شوند لذا باید به طور جدی به این مقوله نگاه کرد.

 منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس

  • ع
    علی
    ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۹
    سلام لطفا رتبه بندی را مهر امسال اجرا کنید چقدر وعده و وعید چرا حقوق معلم که بقول خودتان نباید نگاه هزینه ای داشت اینقدر پایین است با توجه به تورم در سال 97باور کنید همه در دخل و خرج زندگی گیر کردن یکبار هم توجه ویژه به آموزش و پرورش بکنید مگه چی میشه همه نهادها و ارگان‌ها پنجاه در صد یا بیشتر افزایش حقوق داشتند جز فرهنگیان بیچاره .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ