برای ۵۰ نفر از زندانیان نیازمند استان سمنان شغل ایجاد شد

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان سمنان گفت: در راستای رزمایش جهادگران فاطمی، اشتغالزایی برای ۵۰ نفر از زندانیان نیازمند استان، محقق شد.

مهدی سعدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز رزمایش جهادگران فاطمی از ابتدای هفته جاری همزمان با سالروز بسیج سازندگی بیان کرد: در راستای برگزاری این رزمایش اشتغالزایی برای ۵۰ نفر از زندانیان نیازمند استان سمنان به همت سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان و با تعامل و هماهنگی انجام شده با سازمان بسیج اصناف و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی مرکز استان سمنان محقق شد.

وی افزود: طی قراردادی که با یک شرکت خصوصی منعقد شده، ۵۰ نفر از زندانیان نیازمند استان سمنان به طور مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان با اشاره به مشاغل ایجاد شده برای زندانیان نیازمند گفت: در این خصوص دو خط تولید شامل ساخت قطعات کولر در اردوگاه سمنان برای اشتغال زندانیان راه اندازی می‌شود.

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با هدف خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی از شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز در سراسر استان سمنان در حال برگزاری است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال زندانیان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ