برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران رایزنی می کنیم

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از رایزنی با سازمان اداری و استخدامی برای اجرای قانون بکارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت : در این هفته ۲ جلسه داریم با سازمان اداری و استخدامی کشور درباره برگزاری آزمون استخدامی و موضوع تبدیل وضعیت ها که در قانون بودجه پیش بینی شده است .

وی با بیان اینکه سوالاتی درباره اجرای قانون استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر در نهادهای عمومی و غیر دولتی وجود دارد گفت : استفساریه حقوقی ( درخواست تفسیر قانون از مراجعی که قانوناً حق تفسیر دارند ) از مراکز و مراجع حقوقی دریافت و ابلاغ کردیم تا پیگیری می کنیم تا به نتیجه برسد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به درنظر گرفتن سهمیه برای ایثارگران در طرح جهش مسکن و برنامه‌های اشتغال آفرینی و تسهیلات بر اساس سرانه استان‌ها افزود: در طرح مسکن وزارت مسکن و شهرسازی، پنج درصد واحد‌های مسکونی ساخته شده هر استان ویژه ایثارگران بدون مسکن است و بقیه برنامه‌ها هم بر اساس نیاز خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هر استان تبیین و اجرایی می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ