بخشی از اشتغال خراسان جنوبی در حوزه گردشگری و صنایع دستی تعریف شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی دو دهه است که با خشکسالی دست و پنجه نرم می کند بنابراین باید قسمتی از اشتغال استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی تعریف شود.

نفیسه نخعی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی خراسان جنوبی به خبرنگار شبستان اظهار کرد: کیفیت و تنوع تولیدات در نمایشگاه امسال بسیار خوب و شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه در بین تمامی غرفه های موجود محصولات خراسان جنوبی درخشش خاصی دارد، افزود: اگر بازار فروش هنرمندان فراهم شود خراسان جنوبی در حوزه صنایع دستی حرف برای گفتن دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تولیدات استان از لحاظ کیفیت و تنوع رتبه بالاتری نسبت به سایر استان‌ها دارد، گفت: صنایع دستی می تواند نقش موثری در رونق اشتغال به خصوص اشتغال جوانان داشته باشد.

وی با بیان اینکه برپایی اینگونه نمایشگاه ها می تواند در معرفی صنایع دستی و افزایش بازار فروش این محصولات نقش بسزایی داشته باشد، عنوان کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی چندین سال با خشکسالی مواجه است لذا باید قسمتی از اشتغال استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی تعریف شود

منبع : خبرگزاری شبستان

برای مشاهده صفحه اصلی اخبار گردشگری و اشتغال اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ