ایجاد ۵ هزار شغل توسط کمیته امداد در قزوین

۱ نظر

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال ۱۳۹۹ بر اساس سیاست توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، پنج هزار شغل با ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار ایجاد می‌شود.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مهرعلی حق گویان در دیدار با نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) محل خدمت به نیازمندان و محرومان است از این رو همه برنامه‌های این نهاد در همین راستا معطوف است.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی وابسته به رهبری و به دور از دسته بندی‌های سیاسی است و تمام حرکت و همت و تلاش ما در تعامل و همکاری با اقشار مختلف برای خدمت به محرومان است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کارکنان و مدیران در کمیته امداد باید مردمی باشند چراکه این نهاد جای کار تشریفاتی و یا سیاسی نیست بلکه محور حضور در این نهاد خدمت به نیازمندان با توکل به خداوند سبحان و نیت الهی است.
وی افزود: کمیته امداد با استفاده از توان مردمی و مشارکت اقشار مختلف مردم به دنبال جذب منابع مالی بیشتر برای خدمت به نیازمندان است.
حق گویان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به شرایط حاضر کشور و تنگناهای مالی به وجود آمده تلاش می‌کند تا اتکای خود را به اعتبارات دولتی کاهش دهد و برای این مهم، افزایش مشارکت‌های مردمی در دستور کار این نهاد است.
وی عنوان کرد: قزوین استان برخورداری است بنابراین انتظار این است که با استفاده از ظرفیت‌ها بستری فراهم شود تا افراد تحت حمایت این نهاد را کاهش دهیم چراکه افزایش تعداد مددجویان به هیچ وجه افتخار نیست بلکه مددکاران و خدمتگزاران در کمیته امداد به کاهش تعداد نیازمندان افتخار می‌کنند چراکه هدف برنامه‌های این نهاد توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: بیش از ۶۲ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که حدود نیمی از این افراد از تمام خدمات این نهاد بهره مند هستند.
وی تصریح کرد: ۴,۶ درصد از جمعیت استان قزوین تحت حمایت این نهاد هستند که تلاش می‌کنیم با استفاده از کمک‌های مردمی و توان کمیته امداد زمینه توانمندسازی را برای نیازمندان و محرومان فراهم کنیم.
حق گویان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده طی سال جاری ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زایی استان قزوین پیش بینی شده است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای پنج هزار نیازمند شغل ایجاد خواهد شد.
وی یادآور شد: بر اساس برنامه توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانایی‌های نیازمندان و محرومان شناسایی شده و با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی بستر استقلال معیشتی نیازمندان فراهم می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ایجاد ۵ هزار شغل توسط کمیته امداد در قزوین

  • S
    ST
    ۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸
    قرار هست آزمون بذارن؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ