ایجاد ۲ هزار و ۲۶۶ فرصت شغلی در کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۲ هزار و ۲۶۶ فرصت شغلی در دو ماهه اول سال ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه ایجاد شد.
مختار احمدی تعهد استان در سال ۱۴۰۱ برای ایجاد اشتغال را ۵۲ هزار ۵۶۷ فرصت شغلی عنوان کرد و گفت : طی دو ماهه سپری شده از امسال ۲ هزار و ۲۶۶ فرصت شغلی در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است.


به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه دستگاه‌های اجرایی موظف به مطرح کردن زنجیره ارزش در راستای اشتغالزایی هستند.
پرورش اسب کرد اولین زنجیره ارزش در استان است که می‌تواند علاوه بر خلق ثروت برای استان با پیگیری حلقه‌های مفقوده‌ای آن نقش مهمی را در ایجا اشتغال پایدار ایفا کند.
جذب نیروی امریه در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یک نفر کارشناسی ارشد، ثلاث باباجانی یک نفر کارشناسی و اسلام آبادغرب یک نفر دکتری به کار خواهد گرفت.
متقاضیان امریه سربازی می‌توانند از تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۱ تا تاریخ ۶ تیرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون‌یارقدیم) این وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اطلاع و ثبت‌نام کنند .
هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر برگزار می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر به‌صورت استانی و کشوری، با هدف ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی برگزار می‌شود.
مختار احمدی گفت: تعاونگران استان می‌توانند تا بیستم خرداد همزمان با سراسر کشور با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون، به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir اطلاعات کامل تعاونی خود را شامل بخش‌های رتبه‌بندی (شاخص‌های کمی) و بخش جشنواره شامل فرم‌های شاخص‌های کیفی را ثبت یا بهنگام‌سازی کنند.
گرایش‌های این دوره از جشنواره شامل دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع‌غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، حمل‌ونقل دریایی، تامین نیاز مصرف‌کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی است.
جشنواره تعاونی‌های برتر، هرساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به جامعه، تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی، خدماتی و معرفی الگو‌های عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری از سایر تعاون‌گران در فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در سطح کشور برگزار می‌شود.
لیست نهایی تعاونی‌های برتر استانی و ستاد ملی در تاریخ ۳۰ مرداد اعلام خواهد شد، مراسم تجلیل و تکریم تعاونی‌های برتر استانی با حضور مقامات ارشد استانی و معرفی تعاونی‌های برتر ملی با حضور مقامات کشوری در ایام هفته تعاون برگزار می‌شود .

منبع : بازار کار

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ