ایجاد ۱۹ هزار شغل در بهزیستی کشور

۲ نظر

رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: ۱۹ هزار فرصت شغلی پایدار امسال برای مددجویان این نهاد حمایتی در کشور ایجاد شده است.

« مهناز کاشی » روز یکشنبه در حاشیه نشست آموزشی اشتغال و کارآفرینی بهزیستی استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا افزود: سهمیه تعهد شده اشتغال این نهاد حمایتی امسال ۵۰ هزار و ۴۷۷ فرصت شغلی است.
وی اظهار داشت: ۱۱ هزار میلیارد ریال منابع مالی امسال در راستای تحقق فرصت های شغلی مددجویان بهزیستی کشور تخصیص شده است.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: ۶ هزار میلیارد ریال از این منابع مالی اشتغالزا به صورت قرض الحسنه و پنج هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است.
کاشی گفت: سهمیه ایجاد شغل برای مددجویان بهزیستی کشور در سال گذشته ۴۷ هزار و ۶۱۹ اشتغال بود که ۵۶ هزار و ۶۷۷ فرصت شغلی محقق شد.
وی افزود: اعتبار اشتغالزایی سال گذشته بهزیستی کشور ۹ هزار میلیارد ریال بود که پنج هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آن از منابع بانکی به صورت قرض الحسنه جذب شد.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی عنوان کرد: این نهاد حمایتی نیازمندی جامعه هدف را شناسایی و اولویت بندی کرده است و راهبردهای جدی در آموزش مهارت های شغلی و کسب و کار ارائه می کند.
کاشی گفت: خدمات بهزیستی در حوزه تسهیل امور و توانمندسازی حوزه اجتماعی به سرپرست خانوار، زنان در معرض آسیب، آسیب دیده اجتماعی، فرزندان زنان سرپرست خانوار و در حوزه توانبخشی به معتادان بهبود یافته، افراد آلوده به ایدز، هپاتیت و معلولان ذهنی و جسمی - حرکتی است.
وی یادآور شد: تثبیت اشتغال مددجویان جامعه هدف را از اولویت‌های سازمان بهزیستی عنوان کرد و در این راستا مددجویان به صورت هدفمند برای ایده های اشتغال آماده می شوند و دریافت تسهیلات با موفقیت همراه می شود.
در این نشست روسا بهزیستی و کارشناسان اشتغال و کارآفرینی با شیوه های نوین تخصیص اعتبارات اشتغالزایی مددجویان این نهاد حمایتی آشنا شدند.
استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سازمان بهزیستی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای ایجاد ۱۹ هزار شغل در بهزیستی کشور

  • ف
    فایزه
    ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴
    خب الان چطور اقدام کنیم؟؟
    • ا
      اسماعیل
      ۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۰:۵۸
      سلام
      چرا بهزیستی کهگیلویه و بویر احمد حتی یک بار استخدامی نمیزنه ما ارشد داریم و تحت پوششیم اما خبری از استخدامی نیست

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ