ایجاد ۱۷ هزار فرصت شغلی در قزوین امسال

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت:در سال جاری با همکاری دستگاه های اجرایی استان ۱۷ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.


به گزارش خبرنگار بازارکار به نقل از ایرانا ناصر شفیع آبادی افزود:طبق برنامه اشتغال استان که در کارگروه اشتغال تصویب شده است باید دستگاه های اجرایی هر کدام با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های خود برای ایجاد فرصت های شغلی تلاش کنند.
وی با اشاره به تعهد در نظر گرفته شده برای دستگاه های اجرایی استان افزود:در سال جاری سازمان جهاد کشاورزی سه هزار و ۸۴۸ فرصت شغلی، صنعت،معدن و تجارت هفت هزار و ۶۹۳، کمیه امداد امام خمینی (ره) ۲ هزار و ۷۸۹ فرصت شغلی، دانشگاه علوم پزشکی ۴۸۱ ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ۲۸۸، صندوق کارآفرینی امید ۵۷۷ فرصت شغلی و سایر دستگاه ها نیز طبق ظرفیت های خود تعهداتی را پیگیری و در سامانه رصد استانی ثبت خواهند کرد.
این مسئول افزود:این میزان تعهد اشتغال استان به غیر از تعهدات بخش مسکن و شهرداری ها است که در پایان سال به مجموع فرصت های اشتغال استان افزوده می شود.
شفیع آبادی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی استان سال گذشته ایجاد ۱۷ هزار و ۵۳۵ فرصت شغلی را تعهد کرده بودند که طبق آمار ثبت شده در سامانه رصد استانی ۹۹.۱۹ درصد تحقق یافت.

 منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ