ایجاد ۱۴۳۲ شغل درهفت ماه اول امسال برای مددجویان ایلامی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام گفت: در ۷ ماهه امسال ۱۴۳۲ شغل با سرمایه‌گذاری ۴۸۳ میلیارد ریال برای مددجویان جویای کار استان ایجاد شده است.


«روح‌الله سلیمانی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تعداد شغل از محل اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه ،ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایر، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت،اعتبارات هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر ایران و صندوق کار آفرینی امید ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه عمده اعتبارات اشتغال‌زایی این نهاد در مردادماه تخصیص داده شده است، افزود: براساس تجربیات سال‌های گذشته ، عمده فعالیت اشتغال‌زایی برای مددجویان در نیمه دوم سال صورت می‌گیرد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال حدود ۵۸۰۰ مددجوی جویای کار در استان صاحب شغل می‌شوند .
سلیمانی تصریح کرد: در این زمینه ۱۶۸میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته از نظر تعداد ۱۳ درصد و از نظر اعتبارات نیز ۳۶ درصد افزایش یافته است.
وی در ادامه گفت: امسال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال موضوع تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته که قطعا باعث تحول بسیار خوبی در وضعیت اشتغال مددجویان مورد حمایت این نهاد خواهد شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ