ایجاد شغل با کمترین سرمایه گذاری در زمینه مشاغل خانگی

شهرزاد شادزی بانو کارآفرین تصریح کرد: در شرایطی که ایجاد شغل، هزینه‌های سنگینی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات دارد ما قادریم با کمترین سرمایه گذاری در زمینه مشاغل خانگی برای افراد شغل ایجاد کنیم.

به گزارش بازارکار نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل با حضور جناب آقای دوستی استاندارمحترم هرمزگان، جناب آقای دکترتراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسئولان در تاریخ ۱۷خرداد ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های دائمی سه راه جهانبارافتتاح شد.
شهرزاد شادزی بانو خلاق و کارآفرین، پیشران طرح ملی مشاغل خانگی و فعال حوزه حصیربافی جهت عرضه محصولات حصیری در این نمایشگاه حضور داشت.
شادزی بیان کرد : هر چه توجه به مشاغل خانگی بیشتر شود زمینه رفع بیکاری مهیا شده و به کاهش آسیب‌ها کمک می‌کند؛ بنابراین ادر چند سال گذشته وزارت کار، این موضوع را در دستور کار قرار داد و در سالهای اخیر همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کار بیشتر شد تا طرح ملی مشاغل خانگی با دستاوردهای بیشتری عملیاتی شود.
بانو کارآفرین تصریح کرد: در شرایطی که ایجاد شغل، هزینه‌های سنگینی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات دارد ما قادریم با کمترین سرمایه گذاری در زمینه مشاغل خانگی برای افراد شغل ایجاد کنیم.

منبع : بازار کار

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ