ایجاد حدود ۳۰۰۰ فرصت شغلی در لرستان

۱ نظر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون ۲۵۴۲ طرح اشتغال نهادهای حمایتی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید با اشتغال ۲۹۴۶ فرصت شغلی در استان پرداخت و عقد قرارداد شده‌است.


علی آشتاب از پرداخت ۹۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی استان خبر داد.
وی با اشاره به جذب اعتبارات جدید توسعه اشتغال روستایی و عشایری در لرستان، اظهار کرد: با پیگیری و اقدامات انجام شده صورت مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در این زمینه برای استان اختصاص داده شده که به طرح‌های اشتغالزای روستایی و عشایری پرداخت خواهد شد.
آشتاب با بیان این‌که این اعتبارات جدید مختص اشتغال مناطق روستایی و همچنین اقشار تحت حمایت نهادهای حمایتی است، افزود: تاکنون ۲۵۴۲ طرح اشتغال نهادهای حمایتی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید با اعتبار ۹۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان با اشتغال ۲۹۴۶ فرصت شغلی در استان پرداخت و عقد قرارداد شده ‌است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که دستگاه‌های اجرایی باید ظرفیت‌های حوزه کاری را شناسایی و برای اجرایی کردن آن‌ها، طرح و برنامه داشته باشند، افزود: در خیلی از مناطق روستایی و عشایری استان ظرفیت گردشگری، کشاورزی و صنعتی فراوانی وجود دارد که باید با این مقوله مهم و تاثیرگذار برای توسعه و ایجاد اشتغال این مناطق گام برداشت.
وی با اشاره به این‌که لرستان در جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری دارای رتبه خوبی در کشور است، اضافه کرد: در بخش اشتغال روستایی و عشایر تاکنون تعداد ۱۱۹۴ طرح با مبلغ ۲۲۰ میلیارد و ۵۴۹ میلیون تومان تسهیلات با اشتغال ۵۱۰۳ فرصت شغلی در استان توسط بانک‌های عامل پرداخت و عقد قرارداد شده‌ است.

منبع : بازار کار

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ایجاد حدود ۳۰۰۰ فرصت شغلی در لرستان

  • م
    مصطفی رفیع نیا
    ۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۴۹
    با سلام و عرض تبریک سال نو من این حدود دو ساله دارم برا شغل ثبت نام میکنم در سایتهای یا شرکتهای مختلف که اگهی استخدام دادن ولی با توجه به احراز شرایط انها و ارسال رزومه کاری هنوز یک نفر کوچکترین تماسی با من نگرفته نمیدونم سرکاری هستن ، ؟ من دارای هفت سال سابقه کار در زمینه منابع انسانی و اداری میباشم نمیدونم چکار کنم زندگیم داره از هم میپاشه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ