ایجاد اشتغال برای ۶۸ هزار روستایی و عشایر با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت

معاون صندوق کارآفرینی امید کشور از ایجاد کارآفرینی برای ۶۸ هزار روستایی و عشایر جامعه هدف با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت خبر داد.


به گزارش بازارکار، اصحابی، معاون صندوق کارآفرینی امید کشور در حاشیه افتتاح یک طرح در اشتغالزایی برای ۶۸ هزار روستایی و عشایرشهرستان آبیک گفت: با اجرای قانون اشتغال توسعه روستایی و عشایری بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به جامعه هدف کار آفرین حوزه روستایی و عشایری پرداخت شده که و زمینه اشتغال ۶۸ هزار نفر را فراهم کرده است.
اصحابی افزود: در همین زمینه بیش از ۴۸ هزار طرح اشتغالزایی بررسی شده است.

او با اشاره به افتتاح ۱۲ طرح این صندوق در قزوین گفت: با پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به استان قزوین ۱۲۰ فرصت شغلی برای جوانان این استان فراهم شده است.
اصحابی یکی دیگر از سیاست‌های اولویت دار صندوق کار آفرینی امید را توانمند سازی جامعه هدف روستا با ایجاد راه اندازی صندوق‌های خرد محلی روستایی افزود که تا به امروز بیش از ۲۵۰۰ صندوق در ۳۰ استان کشور راه اندازی شده است.
به گزارش صدا و سیمای قزوین معاون صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: نزدیک به ۵۸ هزار نفر عضو این صندوق‌های بعد از توانمند سازی، مهارت آموزی و آموزش در بخش تولید خانگی و کارگاهی در حال فعالیت هستند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ