ایجاد اشتغال برای ۱۵۸ مددجو در همدان

رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه ۲ همدان از ایجاد اشتغال برای ۱۵۸ مددجو در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

جعفر هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در تشریح فعالیت‌های نهاد کمیته امداد در خصوص اشتغال و خودکفایی خانواده‌ها اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های زیرپوشش و کسب درآمد، این منطقه برای ۱۵۸ نفر از خانواده ها ایجاد اشتغال کرده است.

وی افزود: به این منظور برای ۳۸ نفر از طریق کاریابی، ۳۶ نفر با استفاده از تسهیلات منابع داخلی به مبلغ ۶ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال و ۸۴ نفر نیز از طریق استفاده از تسهیلات منابع بانکی به مبلغ ۱۶ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال ایجاد اشتغال شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه ۲ همدان ادامه داد: برای مهارت‌آموزی خانواده‌ها نیز تعداد ۵۱۹ نفر در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند و ۵۷۱ میلیون و ۶۶۶ هزار ریال برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هزینه شده است.

وی در خصوص طرح اکرام ایتام و محسنین این منطقه نیز گفت: حامیان نیکوکار در هشت ‌ماهه امسال ۸ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان طرح محسنین زیرپوشش کمیته امداد منطقه ۲ کمک کرده‌اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این منطقه ۳۸۲ یتیم و ۳۶۹ فرزند محسنین زیرپوشش این نهاد قرار دارند و تعداد ۳ هزار و ۶۸ حامی و خیر از آن‌ها حمایت مادی و معنوی به عمل می‌آورند.

وی افزود: با نزدیک شدن به فصل سرما با مساعدت خیرین، نیکوکاران و حامیان تعداد ۲۰ دستگاه بخاری گازی به خانواده تحویل داده شد.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ