اولویت استخدام با پرستاران فعال در زمان کرونا

۱ نظر

رییس جمهور گفت: همانطور که باید عاشورا را زنده نگه داریم، باید آرمان و اهداف عاشورا را هم زنده نگه داریم.
به گزارش اقتصادآنلاین ؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا اظهار کرد: کلام رهبر انقلاب فصل الخطاب بود؛ از سخنان حکیمانه و مجتهدانه ایشان تشکر می کنم.


وی اعلام کرد: دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برای ایام ماه محرم تا هفته آینده به همه دستگاه ابلاغ می شود. تمام مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا تا زمان دسترسی به واکسن قابل قبول، همچنان به قوت خود باقی است و اجتماعات همچنان تا اطلاع ثانویه در سراسر کشور ممنوع است.
روحانی همچنین تاکید کرد: مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا برای همه لازم الاجرا است. امسال تولیت ها و صاحبان عزا در مساجد و محافل وظیفه تضمین سلامت همه عزاداران را نیز بر عهده داوی در بخ دیگری از سخنانش گفت: وزارت بهداشت باید در استخدام افرادی که در حوزه مبارزه با کرونا فعالیت کرده اند، اولویت قائل شود.

منبع : اقتصادآنلاین

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستار اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اولویت استخدام با پرستاران فعال در زمان کرونا

  • !
    !
    ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۲
    همین دیروز در جاهایی که از پیک سنگین رد شده ،گفتن دیگه بوجود شمانیازی نیس بسلامت پرستار.حتی بدون تشکر خشک و خالی.کاش ب گوش مسئولین میرسید!

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ