انتظار اشتغال ۱۰۰۰ نفر تاپایان امسال در زرقان

به گزارش بازار کار به نقل از ایسنا مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۸۸۰ نفر تا پایان امسال در زرقان، عدد محقق شده تاکنون را ۳۳ نفر اعلام و اضافه کرد که زرقان از برنامه پیش‌بینی شده عقب مانده و انتظار است که تا پایان امسال هزار نفر اشتغال ایجاد کند.

وحید خداپرست پنج‌شنبه ۹ تیر در جلسه کارگروه اشتغال و آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرقان، خاطرنشان کرد که با توجه به ظرفیت‌های مناسب، آینده خوبی در حوزه اشتغال برای این شهرستان می‌توان متصور بود.

خداپرست افزود: براساس برش شهرستانی تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ برای زرقان ۸۸۰ نفر اشتغالزایی پیش بینی شده که تاکنون این شهرستان با ۳۳ نفر اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های متعهد، از برنامه زمان بندی عقب مانده است، اما باید این رویه جبران شود.

او تاکید کرد: این ظرفیت با توجه به صنعتی بودن زرقان وجود دارد که در حوزه عملکرد بیش از تعهدات و اهداف مشخص شده،اشتغالزایی در این شهرستان محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه تحقق تعهد اشتغال شهرستان‌های استان باید در دستور کار جدی مدیران شهرستانی در سراسر استان قرار گیرد، گفت: یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی شهرستان‌های این استان که سوی مدیریت ارشد فارس بصورت مداوم رصد می‌شود مسئله اشتغال است.

خداپرست عنوان کرد: زرقان شهرستانی صنعتی است و از نظر بعد مصافت کمترین فاصله را با مرکز استان دارد و از این نظر انتظارات زیادی در زمینه اشتغالزایی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان می‌رود.

او تاکید کرد: اگر مشکلی در حوزه تعهد اشتغالزایی در بین دستگاه‌های اجرایی در سطح این شهرستان وجود دارد این مشکلات باید احصاء و به مرکز استان انتقال داده تا سریعا رفع شود.

مدیرکل تعاون فارس در ادامه تغییرات را لازمه هر سازمان و دستگاهی دانست و افزود: زرقان شهرستانی با ظرفیت‌های فراوان است و تاکنون نیز اقدامات شایسته‌ای در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زرقان انجام گرفته است.

خداپرست ادامه داد: سرپرست جدید اداره زرقان نیز که پیش از این ریاست اداره شهرستان پاسارگاد را در کارنامه خود دارد در ارزیابی و عملکرد سال گذشته اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس بهترین عملکرد را در بین ادارات شهرستانی سراسر استان داشته و رتبه اول را در بین مدیران شهرستانی فارس کسب کرده و در ۵ سال اخیر نیز همواره از ادارات موفق در زمینه عملکردی بوده و این نشان از ظرفیت بالقوه وی دارد.

او اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های زرقان این انتظار وجود دارد که دستاوردهای روزافزونی نیز در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی این شهرستان حاصل و خدمات بهتر و باکیفیت‌تری به اهالی این شهرستان ارایه شود.

در این مراسم از خدمات سمیه رفیعی، رئیس سابق اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرقان قدردانی و رسول هاشمی شیری در این سمت معارفه شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ