امکان مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ فراهم شد

امکان مشاهده سوابق تحصیلی برای دانش آموزان سال آخر متوسطه دوم شرکت کننده در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی فراهم شد.


به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اطلاعیه اول تیرماه ۱۴۰۰، دانش آموزان سال آخر شرکت کننده در تمامی گروه‌های آزمایشی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ می‌توانند فایل سوابق تحصیلی که مشمول تاثیر سوابق تحصیلی است را در سایت سازمان سنجش و لینک http://srv۲.sanjesh.org/p_kart/index.php/students_savabegh/sar/svbgh_ctrl/ مشاهده کنند.
متقاضیان در صورتی که مغایرتی در اطلاعات سوابق تحصیلی خود مشاهده کردند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد حداکثر تا تاریخ ۲۲ تیرماه از طریق سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به نشانی: https://dipcode.medu.ir نسبت به ارائه درخواست برای اصلاح موارد در سامانه مذکور اقدام کنند.

در غیر این صورت در مرحله اعلام نتایج اولیه این آزمون با همان سوابق و اطلاعات موجود گزینش علمی آنان انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی و ۱۱ کشور خارجی با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر داوطلب برگزار شد.

تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که برای آنها تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت کنکور صادر شد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ