افزایش ۲۱ درصدی حداقل مزد کارگران تصویب شد

۴ نظر

نشست تعیین حداقل دستمزد سال ۱۳۹۹ کارگران دقایقی قبل به دلیل عدم توافق نمایندگان کارفرمایی و کارگری درخصوص درصد افزایش مزد و ورود به رای گیری اعضا پایان یافت و در نهایت درصد افزایش مزد کارگران ۲۱ درصد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، دویست و نود و یکمین جلسه شورای عالی کار با حضور نمایندگان دولت،تشکل های کارگری و کارفرمایی با موضوع تعیین حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۹ درمحل این وزارتخانه برگزار شد. نمایندگان کارگران و کارفرمایان به توافق نرسیدند. به دلیل اختلاف بالای این دو گروه از شرکای اجتماعی در خصوص اعمال افزایش دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان روی پایه حقوق کارگران جلسه دستمزد به رای گیری اعضا کشیده شد و در نهایت با توجه به ترکیب شورای عالی کار، افزایش پایه حقوق کارگران ۲۱ درصد تصویب شد. همچنین مبلغ بن خواربار کارگران از ۱۹۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

منبع : خبرگزاری تسنیم 

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای افزایش ۲۱ درصدی حداقل مزد کارگران تصویب شد

  • ز
    زهرامرادی
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷
    واقعن که متاسفم برای تصویب کنندگان این میزان حداقل حقوق..تو شرایط الان ما 3برابرش حقوق روزانمون داریم فقط واسه یه زندگی معمدلی و رعایت بهداشت هزینه میکنیم.آقایی ک تو خونه نشستی و همه نیازهای زندگی واست پیک میشه و نیازی به ماسک 30هزار تومنی و روزی 4 جفت دستکش هزارتومنی نداری ...سرتو از پنجره بیار بیرون پایبن نگاه کن نه اسمون پاک
    • ق
      قاسم نجیب
      ۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۰۷:۳۷
      تورو خدا بگین این 21 درصد با چه ملاکی تصویب شد؟ مگه ما کارگران چه گناهی کردیم که باید تو این اوضاع هم از دولت ضرر بهمون برسه؟ کجای دنیا اینجور برخورد میکنن؟ همش دم از عدالت علی می‌زنید این بود؟ با این روش دیگه هیچ کارگریبه فکر ازدواج و بچه دار شدن نیست. خدایا خودت به ما کرگرای این مملکت کمک کن.
      • ه
        هادی
        ۲۲ فروردین ۱۳۹۹، ۰۶:۲۸
        تورم چند درصده مگه خدا رحمت کنه شاه رو ایا کسی که اینو تصویب کرده 10روز میتونه با این حقوق زندگی که منتظر اسیب هایی که به خودتون بر میگرده باشید
        • ب
          به مسئولین
          ۲۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷
          این همه جلسه و الم وقلم و ...فقط واسه 21 درصد افزایش؟واقعا که...

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ