افزایش حقوق بازنشستگان مناطق جنگی

۸ نظر

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بازنشسته‌هایی که در مناطق جنگی خدمت کرده‌اند،باید مشمول قانون افزایش حقوق کارکنان مناطق عملیاتی قرار گیرند.

افزایش حقوق بازنشستگان مناطق جنگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مزیت‌های قرار گرفتن کرمانشاه در لیست مناطق جنگی و ضرورت اجرای کامل و صحیح آن اظهار کرد: بند «ج» ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه مربوط به حقوق بازنشستگان و کارکنانی است که در زمان جنگ تحمیلی در مناطق جنگی خدمت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این زمینه نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال شده و وی بر همین اساس نامه‌ای را خطاب به رئیس جمهور تنظیم کرده است گفت: مضمون این نامه به این شرح است که بازنشستگان و در واقع کارکنانی که در زمان جنگ تحمیلی در مناطق جنگی از جمله کرمانشاه خدمت کرده‌اند و اکنون بازنشسته هستند،باید مشمول قانون افزایش حقوق باشند و اشتباهی در این زمینه رخ داده که به طور قطع باید این قانون اعمال شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تمام نمایندگان استان و استاندار کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و امید داریم به زودی نهایی شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸ نظر برای افزایش حقوق بازنشستگان مناطق جنگی

  • ج
    جعفر
    ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۸
    باسلام بنده 2 سال درجبهه خط مقدم و4سال در منطقه عملیاتی آذربایجان غربی درزمان ژاندارمری ونیروی انتظامی انجام وظیفه نمودم خواهشمندم مشخصآ بیان کنید چه مبلغ اضافه میشود یا چه مزایای تعلق میگیرد تشکر.
    • آ
      آرمند
      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۵۴
      من اسلام اباد محصل بودم
      کدمانشاه درس خواندم. محل خدمت کرمانشاه اسلام اباد و سرپل ذهاب و قصرشیرین بوده الان بازنشسته شدم..در عین سپاس و قدردانی از استاندار محترم و نمایندگان بزرگوار استان آیا دور از انصاف و عدالت نیست که مناطق جنگی شامل اینجانب نشود. .
      • ا
        ابوالقاسم داوطلب
        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۰۴
        سلام برابرابلاغ قانن تفسیرجزئ6ببند ث مادهi88قانون برنامه شمم توسعه ا درخصوص یک مقطع تحصیلی بالا تروبرابر قانونی که افزابش کارکنانی که درمنطقه جنگی خدمت کرده اند برابدبندچ ماده112 قانون برنامه ششم توسعه اینجانب ابوالقاسم داوطااب با24ماه خدمت درخط مقدم وجانبازجنگ تحمیلی می باشم وبازنشسته سازمان امو رمالیاتی هستم خواهشمند است برابر دوقانون یاد شده مزایای فوق درحکم حقوم لحاط گردد باتشکر
        • ا
          امیر حسن زادگان رودسری
          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۱۰
          اضافه حقوق را کی بحسابمان واریز میکنند
          • ا
            امیر حسن زادگان رودسری
            ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۰۸
            حقوق فروردین 98 را دادن اضافه اش را کی بحساب میریزند آیا تا آخر اردیبهشت میدهند من حقوقم سال 97 یک میلیون وی صد و شصت پنچ هزار تومان بود سال98 چقدر میشود با احتساب همه چیز . یا اضافه حقوق 98 را با حقوق اردیبهشت میدهند یا با حقوق خرداد لطفا دقیقا راهنمایی کنید
            • ن
              نامدار
              ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۴۰
              ببخشید شما بازنشسته تامین اجتماعی هستید؟؟
            • ا
              امیر حسن زادگان رودسری
              ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۵۵
              اضافه حقوق فروردین سال98 کی به حساب ما بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت میگردد حقوقم در سال97 1میلیون یکصد و شست پنج هزار تومن بود امسال چقدر میشود با تمام مزایا لطفا
              • ص
                صفورا مهربان
                ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴
                پس ماکه زمان جنگ تحصیل میکردیم و سپس استخدام شدیم اما در شرایط جنگی بحرانهای پس از جنگ و قبل از تصویب این قانون بازنشسته شدیم چکار کنیم

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ