افتتاح ۶۳ طرح اشتغال روستایی و عشایری در دهه مبارک فجر

آشتاب،گفت: ۶۳ طرح از محل اشتغال روستایی و عشایری که توانستند تسهیلات را دریافت و به بهره برداری برسند، در دهه فجر افتتاح می شود.

«علی آشتاب»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خدمات و عملکرد دولت بوده و این مهم سبب ایجاد نشاط و امید در جامعه می شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کمیته کارگری به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه هایی دارند، عنوان داشت: همزمان با ورود امام به کشور زنگ انقللاب در کارخانه داروسازی دکتر صالحی نیا که کارخانه دانش بنیان و واحدی است که مراحل رو به رشد را طی می کند، به صدا در می آید.

وی ادامه داد: در سایر شهرستان ها نیز به مناسبت دهه مبارک فجر همین برنامه اجرا می شود.

آشتاب در ادامه دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان، افتتاح طرح های تعاونی در سطح استان را از دیگر برنامه هه در ایام دهه فجر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ۶۳ طرح از محل اشتغال روستایی و عشایری که توانستند تسهیلات را دریافت و به بهره برداری برسند، در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی بیان کرد: بازدید از تعاونی ها، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی متناسب با گام دوم انقلاب و با رویکرد فرهنگ کارآفرینی، تجلیل از شهدای کارگر از دیگر برنامه های کمیته کارگری در دهه فجر است.

وی افزود: تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید، برنامه هایی در راستای توسعه کار تعاونی و جمعی و برگزاری نشستی با تشکل های کارگری و کارفرمایی در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ