چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

خبر ۱۹ خرداد ۹۸ - تمدید نام نویسی در مرحله چهارم جذب امریه

مهلت نام نویسی در مرحله چهارم جذب امریه سربازی در وزارت ارتباطات تا پایان وقت اداری دوشنبه، ۲۰ خرداد تمدید شد
تمدید نام نویسی در مرحله چهارم جذب امریهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همه مراحل مربوط به ثبت نام، ارزیابی و پیگیری از طریق سامانه www.ict.gov.ir انجام می‌شود.
افراد با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا قابلیت شرکت در این مرحله از جذب را دارند و با توجه به نیازمندی‌های پرسنلی ستاد و دستگاه‌های تابعه وزارت، رشته‌های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق، بیوانفورماتیک در مقاطع فوق الذکر، در این مرحله از فراخوان نیرو‌های امریه جذب می‌شوند.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنند:
http://amrieh.ict.gov.ir/SitePages/Home.aspx

خبر ۹ خرداد ۹۸ - چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از روز شنبه ۱۱ خردادماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات از روز شنبه ۱۱ خرداد ماه آغاز می‌شود.

افراد با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا قابلیت شرکت در این مرحله از جذب را دارا هستند و با توجه به نیازمندی‌های پرسنلی ستاد و دستگاه‌های تابعه وزارت، رشته‌های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق، بیوانفورماتیک در مقاطع فوق الذکر، در این مرحله از فراخوان نیرو‌های امریه جذب می‌شوند.

وزارت ارتباطات از میان فارغ التحصیلان واجد شرایط در رشته‌های فوق نیرو‌های امریه سربازی را انتخاب می‌کند. متقاضیان می‌توانند همه مراحل ثبت نام، ارزیابی، پیگیری و پایش را از طریق سامانه مستقر در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دنبال کنند. افراد می‌توانند برای ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح ۱۱ خرداد ماه تا ۱۲ ظهر ۱۸ خرداد اقدام کنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ