اعلام نتایج آزمون استخدام در مقطع ابتدایی در خردادماه

۲۳ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان هر آزمون نهایی را یک کنکور دانست و گفت: همه مدیران باید در اجرای بهتر این آزمون‌ها همکاری لازم را داشته باشند زیرا این مسئله موجب عادلانه‌تر شدن فرآیند ورود به دانشگاه می‌شود و علم را جایگزین مهارت تست‌زنی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی عصر امروز - چهارشنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه - در نشست گردهمایی مدیران مدارس ناحیه دو شهر اصفهان، ضمن تبریک فرار رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: از امام صادق (ع) نقل است که فرمودند یتیم کسی نیست که پدر و مادرش را از دست داده است، بلکه یتیم واقعی کسی است که از علم و ادب بی‌بهره است.

وی با بیان اینکه، ما فرهنگیان مفتخریم که در حال انجام کاری هستیم که یتیم واقعی وجود نداشته باشد، افزود: این والاترین ارزش معلم است، معلمان افتخار می‌کنند که همکار خدا و انبیا الهی هستند و در راستای ترویج معارف اهل بیت (ع)، جهل‌زدایی و علم‌پروری گام برمی‌دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان مدیران مدارس را فرمانده حرکت در مسیر تعلیم و تربیت دانست و گفت: مدیر «کن فیکون» آموزش و پرورش است، زیرا می‌تواند بدون امکانات و زیرساخت نیز ناشدنی‌ها را شدنی کند یا با وجود همه امکانات بخشنامه و شیوه‌نامه‌ای را که باب طبعش نباشد اجرا نکند و برنامه‌ها و کارها را به سرانجام نرساند.

وی سال تحصیلی سپری شده را سالی ویژه خواند و افزود: دشمن در این سال تحصیلی فتنه عظیمی ایجاد کرد و جوانان و نوجوانان را هدف قرار داد که به لطف خدا و با تدبیر مدیران مدارس دشمن موفق نشد، اما این حمله تلفاتی داشت و موجب تسخیر فکر بعضی از جوانان و نوجوانان شد که در این زمینه و برای پر کردن این خلاء باید کار بسیاری انجام شود.

ابراهیمی ماجرای مسمومیت‌های دانش‌آموزان در سال تحصیلی سپری شده را به عنوان یکی دیگر از چالش‌های این سال برشمرد و اظهار کرد: در این زمینه، دشمن بدون وجود عاملی موثر و با تکیه بر روش‌های جنگ شناختی آسیب و استرس زیادی به دانش‌آموزان وارد کرد و پراسترس‌ترین سال تحصیلی را پدید آورد.

وی آزمون نهایی پایه دوازدهم را کار ویژه آموزش و پرورش در روزهای پیش‌رو خواند و گفت: حکمرانی آموزش و پرورش در سال‌های اخیر دچار مشکل شده است و در این زمینه باید اقداماتی انجام دهیم تا کسی گمان نکند که آموزش و پرورش توانایی انجام کارهای تخصصی را ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه امسال آزمون‌های نهایی با هیچ سال دیگری قابل مقایسه نیست و جامعه، دانش‌آموز و اولیا حساسیت ویژه‌ای بر این آزمون دارند، یادآور شد: گردش مالی موسسات کنکوری بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان است و زمانی که آموزش و پرورش بتواند ۶۰ درصد از نتیجه کنکور را تعیین تکلیف کند حکمرانی آموزش و پرورش افزایش پیدا می‌کند.

وی هر آزمون نهایی را یک کنکور دانست و ادامه داد: همه مدیران باید در راستای اجرای بهتر این آزمون‌ها همکاری لازم را داشته باشند چرا که این مسئله موجب عادلانه‌تر شدن فرآیند ورود به دانشگاه می‌شود و علم را جایگزین مهارت تست‌زنی می‌کند.
کمبود ۲۰ هزار معلم در اصفهان

ابراهیمی ثبت‌نام سال تحصیلی جدید را دومین پروژه ویژه آموزش و پرورش در روزهای پیش‌رو معرفی کرد و افزود: رضایت‌مندی در ثبت‌نام باید مورد توجه قرار گیرد و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مردم معطل و آزرده نشوند و به علاوه پول گرفتن نیز نباید شرط ثبت‌نام در مدارس دولتی باشد.

وی با بیان اینکه تامین نیروی انسانی چالش اساسی آموزش و پرورش در سال تحصیلی پیش‌رو است، گفت: حدود ۲۰ هزار نفر در استان اصفهان کسری نیرو وجود دارد که پنج هزار نفر آن با استخدام و ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان تامین خواهد شد و مابقی را باید با به کارگیری بازنشستگان مدیریت کنیم.
ساماندهی فضای مدارس مقدم بر سازماندهی نیروی انسانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ساماندهی فضای مدارس را مقدم بر سازماندهی نیروی انسانی خواند و گفت: رتبه‌بندی با همه فراز و فرودهای آن اتفاق افتاد و اعتراض‌هایی وجود دارد که رسیدگی خواهد شد.

وی اظهار کرد: ۹۴۰ هزار معلم در یک بازه زمانی کوتاه رتبه‌بندی شده‌اند و این اتفاقی بی‌سابقه در طول تاریخ آموزش و پرورش است و اعتراضات نباید موجب شود که اصل این کار تحت‌الشعاع قرار گیرد.

ابراهیمی مهم‌ترین دستاورد رتبه‌بندی را نبود مقایسه معلم با کارمند و مقایسه آن با عضو هیئت علمی دانشگاه اعلام کرد و افزود: از خردادماه فرآیند رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی آغاز خواهد شد و تلاش بر این است که به نحوی عمل شود تا حتی‌المقدور حق به حق‌دار برسد.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت جامعه در گروه ارتقای معلم است، تصریح کرد: زمانی جایگاه معلمان رشد می‌یابد که دیگران به آنها احترام بگذارند و به همین دلیل امسال پویش سپاس معلم را برگزار کردیم و مدیران کل مختلف، فرمانداران، ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان دیگر با ورود به مدارس از معلمان تجلیل کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن اشاره به ورودی‌های جدید آموزش و پرورش در سال جاری گفت: آزمون رشته آموزش ابتدایی برگزار شد که نتایج آن در خردادماه اعلام خواهد شد و همچنین متعاقب آن آزمون آموزش متوسطه برپا خواهد شد و سپس آزمون ورودی نیروهای پرورشی و نیروهای خدماتی را در پیش خواهیم داشت.

وی کاهش ورودی نیرو به آموزش و پرورش در طول سال‌های گذشته را نتیجه ترک فعل‌های گذشتگان دانست و خاطرنشان کرد: در یک بازه زمانی ورودی دانشگاه فرهنگیان از ۲۵ هزار نفر به سه هزار نفر رسید و اکنون باید این ترک فعل‌ها را جبران کنیم و در همین راستا ورودی دانشگاه فرهنگیان اصفهان در سال گذشته دو برابر افزایش یافت و به ۲۳۰۰ نفر رسید که در میان آن‌ها تعداد قابل توجهی رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی وجود داشته‌اند.

منبع : خبرگزاری ایمنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۳ نظر برای اعلام نتایج آزمون استخدام در مقطع ابتدایی در خردادماه

  • س
    سلام
    ۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
    لطفا یه خبر هم از رشته مراقب سلامت بذارید توروخدا
    با کدوم گروه هستش!!!
    • ع
      علی
      ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۰:۰۱
      با دبیری
    • ز
      زهرا
      ۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۳۰
      سلام.اموزش و پرورش از رشته مدیریت صنعتی هم استخدام داره؟
      • مشاور «ای استخدام»
        ۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
        کاربرعزیز
        آزمون بعدی آموزش و پرورش طبق اخبار آزمون دبیری می باشد که برای اطلاع از رشته های احراز شده می بایست منتظر انتشار دفترچه آزمون باشید ، پیشنهاد می شود برای آشنایی اولیه دفترچه آزمون سال گذشته را دانلود و بررسی نمایید.
        • ع
          علی
          ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۰:۰۲
          شاید امسال بخواد
        • د
          دبیر غیرانتفاعی زبان
          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
          سلام گفتن آخر اردیبهشت
          پس چرا باز شد خرداد ؟
          • س
            سحر
            ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۲۵
            امیدوارم اونایی که واقعا از ته قلبشون این شغل شریف رو دوست دارن بهش برسن وخودمم جزو اونا...درضمن من زیاد اعتقادی به ازمونهای این مدلی ندارم خیلیا خوب تست میزنن ولی علم کافی ندارن بهضیا هم خوب تست نمی زنن ولی تبحر وفن بیان وعلم بیشتری دارن
            • ح
              حسین
              ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹
              من که دارم روز شماری میکنم تا نتیجه ها رو زود اعلام کنن
              • غ
                غلامی
                ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۸:۰۳
                سلام و وقت بخیر... کاش حداقل اعلام بشه چندم خرداد...
                • ی
                  یاس
                  ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۲۲
                  بچه ها جون سلام
                  اینجا ی حساب سر انگشتی کنیم...اونا ک روانشناسی یا علوم تربیتی اند دستا بالا..
                  از شهریار چی داریم؟لطفا حضوری بزنید🌝
                  • ح
                    حسین
                    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۰۴
                    من روانشناسیم
                  • ت
                    توکل بر خدا(ترمه سابق)
                    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶
                    من خبر دیروز رو الان خوندم. پس سه آزمونه. آزمون مربی پرورشی به همراه نیروی خدمات بعد از آزمون متوسطه و هنرستان برگزار میشه.
                    • ا
                      السلام علیک یا فاطمه الزهراء
                      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۱۰
                      سلام ترمه جان. بله همینطوره
                      • ر
                        رضام
                        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۰:۰۱
                        سلام من رشته ام عمرانه.ازمونی هست که بخوام بخونم براش سن 37سال دارم
                        • م
                          مهندس کامپیوتر
                          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۸:۴۱
                          سلام در اکثر آزمون ها شرط سنی را 35 یا 40 سالگی اعلام میکنند که فکر کنم آموزش و پرورش 40 باشد و شما باید از دفتچه ای که برای آزمون منتشر می شود در این خصوص اطلاع پیدا کنید آنجا شرایط سنی درج شده است
                          • ع
                            علی
                            ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۰:۰۳
                            بله امسال برا فیزیک و ریاضی رشتتون میخوان
                        • .
                          ....
                          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
                          چه جالب، خودشون را با اعضای هیات علمی مقایسه می‌کنند. عضو هیات علمی شدن واقع سخته اما معلم شدن شانس و پارتی میخواسته که ما نداشتیم.
                          • ا
                            السلام علیک یا فاطمه الزهراء
                            ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۱۰
                            با احترام، کاملا با نظرتون مخالفم،بعنوان کسی که با کمال افتخار، پدر و مادرم فرهنگی بودن باید بگم که کار یک معلم واقعا سخت و طافرساست، یادمون باشه، اون اساتید، روزی شاگرد معلمان و دبیران بودن.....
                            • ن
                              ناشناس
                              ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
                              بنده با دکتری سال 90همه جا حتی نهضتی میگفتن دیگه دستور اومده نمیشه غیرانتفاعی هر جا سر میگفتن نیرو نیاز ندارررررن پارتی میخواهد عزیر
                              • ا
                                السلام علیک یا فاطمه الزهراء
                                ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷
                                ناشناس عزیز، برای مدارس غیردولتی بله، اکثر مدارس غیر دولتی نیروهاشون رو از اقوام و دوستان و سفارش شدگان میگیرن، ولی خدمت در مدارس دولتی اینطوری نیست که با پارتی بازی بشه رفت، اگر میشد که الان حضرتعالی اینجا چکار میکنید؟ حتما امید به قبولی دارید که آزمون شرکت کردین، و این امید، یعنی میدونید استخدام بر مبنای صلاحیت و شایستگی های عمومی، علمی و عملی هست نه پارتی بازی.
                                اتفاقا سال 92 بود که من رفتم برای نهضت گفتن 2 نفر رو اگر شما بتونید با سواد کنید مورد قبول هست، من در شهر محل سکونتم، غریبم، نه کسی رو میشناسم و نه دوست و آشنا دارم، منتهی چون فکر میکردم آینده ای نداره، نرفتم و الان با امتیازاتی که برای دوستان زحمتکش نهضت در نظر گرفتن، فهمیدم اشتباه کردم.
                          • ن
                            ناشناس
                            ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵
                            امروز فردا کردن برای نتایج آزمون آموزگار ابتدایی شروع شد.
                            اول گفتن نتایج آخر اردیبهشت میاد و از اول خرداد مصاحبه ها آغاز میشه.
                            حالا میگن نتایج خرداد ماه میاد و ....
                            خدا به همه شرکت کنندگان صبر جزیل عنایت فرماید.آمین
                            • ر
                              رها
                              ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
                              بالاخره باید فرصتی برای دستکاری نتایج و قبول شدن سفارش شدگان باشه دیگه
                              • ا
                                السلام علیک یا فاطمه الزهراء
                                ۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
                                رها جان اگر چنین دیدگاهی دارید، پس چرا در آزمون شرکت کردین؟؟

                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                            ثبت پاسخ