اعلام سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان فارس

۱ نظر

رئیس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس از جذب هزار و ۱۸۶ سهمیه دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان و هزار و ۵۱۰ سهمیه استخدامی در آموزش و پرورش فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن مسعودی با اشاره به جذب بیش از هزار دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان فارس در سال ۱۴۰۰ و استخدام هزار و ۵۱۰ نفر از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی افزود : تا سال ۹۶ میزان جذب دانشجو در استان کمتر از ۴۰۰ نفر بود.

رئیس گروه طرح و برنامه معاونت توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: به مرور این رقم به بیش از هزار نفر افزایش پیدا کرد و اکنون نیز امیدواریم این میزان جذب با توجه به کسر نیرو در استان هرساله افزایش یابد.

مسعودی بیان کرد: علاوه بر این یکهزار و ۵۱۰ سهمیه برای جذب از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده که در مهرماه سال ۱۴۰۱ پس طی مراحل جذب و استخدام به کارگیری خواهند شد.

وی اظهار داشت: از این سهمیه ها حدود ۴۵ درصد در مقطع ابتدایی و ۵۵ درصد به رشته های اختصاصی فنی و کاردانش، نظری و کیفیت بخشی اختصاص داده شده است.

لازم به ذکر است که جذب دانشجو در سال جاری بر مبنای بوم منطقه خدمت و جذب سهمیه استخدام به صورت بوم شهرستان لحاظ گردیده است.

منبع : خبرگزاری فارس

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اعلام سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان فارس

  • ا
    الی
    ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۳۳
    خداییش استان فارس معلم ورزش کم داره،ایشالله معلم ورزش هم بگیرن

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ