اعلام جزئیات فرآیند مصاحبه آزمون آموزگار ابتدایی آموزش‌وپرورش

۳ نظر

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به تغییر رویکرد مصاحبه آزمون استخدامی، گفت: کانون‌های ارزیابی عهده‌دار تشخیص صلاحیت داوطلبان برای آموزگاری می‌شوند.

مهران اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ و فرایند ارزیابی تکمیلی، اظهار کرد: سال‌های گذشته پس از برگزاری آزمون استخدامی و فرایند مصاحبه، نمره‌ای تحت عنوان نمره مصاحبه لحاظ می‌شد.

وی افزود: در سال گذشته نسبت نمره ۷۰ درصد نمره علمی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه بوده است، اما در سال جاری این رویکرد تغییر کرده و مصاحبه به روش سنتی قبل نخواهیم داشت و کانون ارزیابی تکمیلی فرایند ارزیابی را انجام خواهد داد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: کانون ارزیابی تکمیلی با حضور ارزیابان تخصصی و حرفه‌ای در این کانون و طی یک فرایند علمی و برنامه‌ریزی شده و به‌صورت کامل شایستگی‌های عمومی، اختصاصی و حرفه‌ای داوطلبان را احصاء می‌کنند.

وی با بیان اینکه ابزارهایی که به طور معمول در کانون‌های ارزیابی مورداستفاده قرار می‌گیرد شامل بحث گروهی، ایفای نقش و مصاحبه تخصصی است، تصریح کرد: داوطلبان باید در یک روز برای بررسی مدارک و معاینات پزشکی مراجعه داشته باشند و در روز مجزایی که اعلام خواهد شد، برای حضور در کانون ارزیابی تکمیلی مراجعه کنند.

اسدی گفت: زمان ارزیابی تکمیلی برای هر فرد از ابتدای صبح آغاز شده و این فرایند با توجه به اینکه چندساعته است، یک روز کامل را به خود اختصاص می‌دهد.

وی با اشاره به بررسی شایستگی‌های فردی در ارزیابی توسط کانون ارزیابی، اظهار کرد: ارزیابی تکمیلی و گزینش به‌صورت جداگانه اما در یک روز برای سنجش شایستگی‌ها انجام می‌شود.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در استان با توجه به تعداد فراگیران، ۱۱ کانون ارزیابی تکمیلی خواهیم داشت، افزود: افرادی که بر اساس دفترچه آزمون استخدامی واجد شرایط باشند و معاینات پزشکی را به‌درستی طی کنند، می‌توانند وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شوند و پس از آن و در همان روز مصاحبه گزینش نیز انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه اعلامی به‌صورت ۶۰ درصد آزمون ارزیابی تکمیلی و ۴۰ درصد نمره کتبی است و نتیجه نهایی داوطلبان بر این اساس مشخص خواهد شد.‌

منبع : خبرگزاری ایمنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای اعلام جزئیات فرآیند مصاحبه آزمون آموزگار ابتدایی آموزش‌وپرورش

  • ب
    بابی
    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
    با این اوضاع مصاحبه فک نکنم کسی قبول بشه
    از شرایط و گزینش هیات علمی سخت تره
    • م
      محمود
      ۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
      بنظرم میرفتم FBA ثبت نام میکردم راحت تر استخدام میشدم
      • ت
        تابان
        ۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۰۵
        کانون ارزیابی تکمیلی چیه؟ لطفا اگه کسی میدونه توضیح بده

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ