اعلام آماده باش جهت برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اسفند ماه

۷۳ نظر

وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت استخدام در این وزارتخانه، گفت: پیشنهاد دادیم که آزمون استخدامی در اسفند امسال برگزار شود و بر این اساس متقاضیان آماده باشند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت استخدام در آموزش و پرورش، اظهار کرد: به ما اعلام شد که می‌خواهند آزمون استخدامی را در تیرماه برگزار کنند اما پیشنهاد دادیم که زمانش را به اسفند ماه جابجا کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان آمادگی داشته باشند که آزمون استخدامی در اسفند برگزار شود، گفت: اینکه پیشنهاد دادیم تا آزمون استخدامی را در اسفند برگزار کنند به این دلیل بود که در سال آینده باید آموزش پذیرفته‌شدگان را داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به این جمله که «اگر قرار باشد آزمون در اسفند ماه برگزار شود، باید در بهمن ماه فراخوان اعلام شود»، افزود: اگر ظرفیت سازمان سنجش اجازه دهد، این اتفاق می‌افتد.

* در انتصابات به بانوان هم توجه می‌شود

نوری در واکنش به این جمله که «برخی فرهنگیان خانم از اینکه در انتصاباتی که تاکنون انجام شده است از بانوان انتخابی صورت نگرفته است»، بیان کرد: فرهنگیان خانم در آموزش و پرورش نقش موثری دارند و در انتصابات هم به آنان توجه خواهد شد و ان‌شاءالله در انتصابات این اتفاق می‌افتد.

به گزارش فارس، سعید عسگری سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش چندی پیش درباره پیگیری‌های این وزارتخانه برای تامین نیروی انسانی، اظهار کرد: مجوز استخدام ۳۴ هزار و ۷۳۱ نفر در آموزش و پرورش اخذ شده است.

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس نیز با ثبت پویشی در سامانه فارس من، نوشتند: «با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و وعده‌های مکرر مسوولین مربوط، از ابتدای سال جاری برای برگزاری آزمون استخدامی و عدم تحقق وعده‌ها تا این لحظه ما فارغ‌التحصیلان بیکار و مشتاق حرفه معلمی درخواست داریم هر چه سریع‌تر تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزش پرورش مشخص شود».

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷۳ نظر برای اعلام آماده باش جهت برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اسفند ماه

  • س
    س
    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳
    درگاه ثبتنام ازمون استخدامی اموزش پرورش سایت سازمان سنجشه؟ تا دی ماه گفتن میذارن الان میگن واسه اسفنده
    • د
      داوطلب
      ۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۰:۱۷
      دوستان سلام
      آزمون افتاد سال 1401
      ثبت نام تا پایان اسفند انجام میشه
      • ا
        امیر
        ۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۰:۳۵
        انقدر از این حرفا شنیدیم و عمل نشد
      • ن
        ناشناس
        ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۲۱
        دوستان بنده دانشجوی کارشناسی مترجمی هستم هیچ جوره نمیتونم تو ازمون شرکت کنم؟
        • ب
          بنده خدا
          ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۲۷
          سلام ترم چند هستین؟ میتونید شرکت کنید در آزمون ولی اگر قبول بشید باید مدرک کارشناسیتون رو اراِه کنید و با توجه به دانشجو بودنتون و نداشتن مدرک کارشناسی نمیتونید استخدام بشید چون تا زمان گزینش باید مدرکتون رو گرفته باشید فقط کسانی که ترم اخر هستن اگر قبول بشن تازمان گزینش میرسن که مدرکشون رو هم ارائه بن

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ