اعطای ۷.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کرمانشاهی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه از اعطای ۷.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کرمانشاهی خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، رشید جلیلیان اظهار داشت: ۴۰۰ فرصت شغلی زودبازده در سه ماهه نخست امسال برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه این شغل ها با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ایجاد شده است افزود: هفت میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان برای ایجاد این فرصت های شغلی در اختیار مددجویان تحت حمایت استان قرار گرفته است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات برای ایجاد ۲۸۱ شغل از محل اعتبارات بانک های عامل و باقی تسهیلات از منابع داخلی این نهاد تامین شده است.
وی بااشاره به اینکه سقف تسهیلات اشتغال مددجویی ۲۰ میلیون تومان است که به صورت قرض الحسنه و در اقساط بلند مدت به مددجویان پرداخت می شود، گفت: امسال توانسته ایم سقف تسهیلات اشتغال در بخش روستایی را به ۵۰ میلیون تومان افزایش دهیم.
جلیلیان با تاکید بر اینکه تمامی مددجویان جویای کار و دارای مهارت های فنی می توانند از تسهیلات شغلی کمیته امداد بهره مند شوند، بیان کرد: این دسته از مددجویان می توانند برای دریافت تسهیلات شغلی به دفاتر کمیته امداد شهرستان ها مراجعه و در صورت واجدالشرایط بودن از این تسهیلات برخوردار شوند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ