اعطای بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی در کشور

معاون توسعه منابع صندوق کار آفرینی کشور درسفر به کمیجان از اعطای بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی در کشور خبرداد.


به گزارش بازارکار اعطای بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی در کشورخلیلی معاون توسعه و منابع مالی صندوق کارآفرینی امید کشور در حاشیه دیدار از دو طرح اشتغال زایی در شهرستان کمیجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اعطای بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی در کشور خبر داد.
خلیلی معاون توسعه و منابع مالی صندوق کارآفرینی امید کشور در حاشیه دیدار از دو طرح اشتغال زایی در شهرستان کمیجان از اعطای بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی در کشور خبر داد.
خلیلی اهداف اصلی صندوق کارآفرینی امید را اشتغال زایی و رونق تولید بیان کرد و افزود: بخشی از این تسهیلات به نفع مطلوب در استان مرکزی و شهرستان کمیجان جذب و در جهت اشتغالزایی قدم‌های موثری برداشته شده است.
با حضور خلیلی معاون توسعه و منابع مالی صندوق کارآفرینی امید کشور از دو طرح اشتغال زایی در شهرستان کمیجان با هدف ساماندهی و بررسی وضعیت موجود اعطای تسهیلات و اشتغال زایی بازدید شد.
معاون توسعه و منابع مالی صندوق کارآفرینی امید کشور همچنین با حضور در شهرستان کمیجان و در نشست با فرماندار شهرستان کمیجان مسائل پیشروی اشتغال و راهکار‌های عملی در خصوص استفاده بهینه از تسهیلات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ