اعتبارات طرح رتبه‌بندی معلمان کم نمی‌شود؛ حتی در صورت کسری بودجه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید حتی در صورت کسری بودجه کل کشور، اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی طرح رتبه‌بندی معلمان به صورت ۱۰۰ درصدی پرداخت خواهد شد.


محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر پرداخت ۱۰۰درصدی اعتبار لازم برای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: در آن جلسه بحث شد که در صورت کسری بودجه کشور، اولویت پرداخت شامل موارد خاصی باشد که طرح رتبه‌بندی معلمان از جمله آن بود و اعضا نیز موافقت کردند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر پرداختی‌ها در صورت تامین بودجه کشور صورت خواهد گرفت، افزود: در واقع مقرر شد اگر دولت با کسری بودجه مواجه شود، از اعتبارات موضوعاتی همچون حقوق، عیدی و مزایای کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، مستمری‌بگیران و طرح رتبه‌بندی معلمان کسر نکند و پرداخت آنها ۱۰۰درصدی باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این باره که رتبه‌بندی معلمان در بودجه سنواتی ۹۸ دارای ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است، توضیح داد: امکان دارد دولت بگوید آنچه در بودجه آمده برای ۵۰ درصد اجرای رتبه‌بندی معلمان است و مابقی آن سال آینده انجام می‌شود؛ بهرحال در این جلسه مقرر شد موضوع رتبه‌بندی در اولویت قرار گیرد.
به گزارش خانه ملت؛ پرداخت ۱۰۰درصدی حقوق، عیدی و مزایای کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، مستمری‌بگیران و طرح رتبه‌بندی معلمان در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران سه قوه و به‌ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهور به‌تصویب رسید.

 منبع : خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ