اصلاح ساختار حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد

معاون توسعه مدیریت دانشگاه آزاد گفت: در تلاش هستیم با اتخاذ تدابیر لازم و مدیریت صحیح منابع، نسبت به اصلاح ساختار حقوق و دستمزد کارکنان در آینده‌ای نزدیک اقدام کنیم.


به گزارش بازارکار به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی فداکار در جریان سفر به آذربایجان غربی با تاکید بر حمایت از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بسته های معیشتی کارکنان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم با اتخاذ تدابیر لازم و مدیریت صحیح منابع، نسبت به اصلاح ساختار حقوق و دستمزد کارکنان در آینده‌ای نزدیک اقدام کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پرداخت حقوق کارکنان و اساتید برخی از واحدهای دانشگاهی، اظهار داشت: تلاش داریم با تدابیر لازم در کمترین زمان ممکن حقوق کارمندان و اعضای هیات علمی را اصلاح کنیم و تا پایان امسال کلیه مطالبات کارکنان پرداخت می شود.
وی در خصوص رفع بروکراسی اداری دانشگاه و تسهیل در فرآیند امور، گفت: در راستای چابک سازی فرآیندها بسیاری از امور به استانها تفویض شده است تا از این طریق با کاهش مکاتبات، کارها تسریع شود که این موضوع نیز از جمله سیاست‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه است.

فداکار در پایان گفت: تعیین تکلیف بیمه تکمیلی و بررسی چارت سازمانی استانها در دستور کار شورای دانشگاه در هفته پیش رو خواهد بود.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار حداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ