اشتغال ۱۵۰ نفر با اعطای تسهیلات اشتغال خانگی

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در حوزه مشاغل خانگی در این شهرستان، گفت: برای ۱۵۰ نفر با این تسهیلات اشتغالزایی ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد حمیدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات استان گلستان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور توصیه و تاکید مدیران ارشد و سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید مبتنی بر ایجاد اشتغال و رونق تولید است، اظهار کرد: شهرستان کلاله سرشار از ظرفیت‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۶ کارگاه و واحد تجاری مشاغل خانگی در سطح شهرستان کلاله مشغول فعالیت هستند، افزود: در این کارگاه‌ها که هر کدام حداقل یک نفر اشتغالزایی ایجاد کرده‌اند تسهیلاتی بالغ بر ۸۶۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه اولویت ما در پرداخت تسهیلات توسعه مشاغل خرد با هدف تقویت معیشت خانواده‌هاست، خاطرنشان کرد: توسعه مشاغل خانگی علاوه بر تامین این هدف می‌تواند به فعال شدن اقتصاد جامعه بانوان و کمک به تحکیم بنیان خانواده با توجه به فعالیت اقتصادی مولد بانوانی که تمایل به حضور در منزل برای تربیت فرزند و همسرداری دارند نیز کمک کند.

*۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان کلاله پرداخت شده است

حمیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان کلاله پرداخت شده است، گفت: یکی از مواردی که باید به موازات پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مورد توجه قرار بگیرد، ضرورت رفع موانع سرمایه گذاری و تولید در شهرستان کلاله است.

وی با درخواست از مسوولان مالیاتی برای همکاری با سرمایه گذاران در عین رعایت قانون، اضافه کرد: همکاری و راهنمایی سرمایه گذاران و تسهیل روند سرمایه گذاری یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران و مسوولان در شهرستان است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ