اشتغال همه افراد تحت پوشش کمیته امداد در سال ۱۴۰۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد: همه افراد مستعد اشتغال تحت پوشش کمیته امداد میبد در سال آینده شاغل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد شجاعان در دیدار با فرماندار میبد گفت: افراد تحت پوشش کمیته امداد میبد که توانایی اشتغال دارند، تسهیلات دریافت می کنند و شاغل خواهند شد.

وی با اشاره به فراهم شدن منابع اشتغال این افراد افزود: کسانی که توان اشتغال ندارند پس از سپری کردن دوره‌های آموزشی، تسهیلات دریافت می‌کنند تا مشغول شوند.

مدیرکل کمیته امداد از خدمات ویژه به کارفرمایانی که افراد تحت پوشش کمیته امداد را پوشش می‌دهند، خبر داد و تصریح کرد: در صورت بکارگیری نیرو‌های تحت پوشش کمیته امداد، هزینه بیمه نیرو به مدت دو سال برعهده کمیته امداد خواهد بود و کارفرما فقط دستمزد این نیرو را پرداخت می‌کند.

شجاعان ادامه داد: همچنین به ازای هر نیروی کار تحت پوشش که بکارگرفته شود تا سقف ۵۰ میلیون تومان به کارفرما وام قرض الحسنه تعلق می‌گیرد.

وی اظهار داشت: این وام به ازای استخدام هر فرد تحت پوشش و تا سقف ۴۰ نفر است، یعنی اگر کارفرما ۴۰ نیروی تحت پوشش کمیته امداد را بکار گیرد، وام ۲ میلیارد تومانی به وی تعلق می‌گیرد.

شجاعان تاکید کرد که هیچ محدودیتی در تنوع اشتغال وجود ندارد و افراد می‌توانند در طرح‌های کشاورزی، دامدای، صنایع دستی، خدماتی و هر نوع فعالیت تولیدی مشغول به کار شوند.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ