اشتغال هزار و ۲۰۰مددجوی درحوزه صنایع دستی

همزمان با اجرای طرح راهبری شغلی زمینه اشتغال هزار و ۲۰۰مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) درحوزه صنایع دستی فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزچهارمحال وبختیاری؛معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: با اجرای طرح راهبری شغلی در حوزه فرش و صنایع دستی، زمینه اشتغال هزار و ۲۶۵ مددجوی این نهاد از جمله بانوان سرپرست خانوار، دختران مددجویان بازمانده ازتحصیل در حوزه بافت فرش، گلیم، تابلو فرش و صنایع دستی فراهم شده است. اشتغال هزار و ۲۰۰مددجوی درحوزه صنایع دستی

مهدی امیری بااشاره به اینکه ایجاد زمینه اشتغال و توانمندسازی مددجویان از رویکردهای این نهاداست، افزود:درطرح راهبری شغلی کارآفرینان موفق در فرآیند اجرای طرح‌های اشتغال، مددجویان را تا مرحله خودکفایی همراهی می‌کنند.

وی افزود: نظارت بر اجرای طرح، تامین لوازم مورد نیاز، ارائه تسهیلات و آموزش توسط این نهاد با مشارکت راهبران شغلی به متقاضیان ارائه می‌شود.

معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد استان گفت: طرح‌های اشتغال باهدف کمک به خودکفایی مددجویان اجرا می‌شود که این نهاد زمینه آموزش متقاضیان را فراهم و تسهیلات موردنیاز را هم در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: از تمامی فعالان حوزه اشتغال و کارآفرینان استان دعوت می‌شود تا جهت مشارکت در طرح راهبری شغلی، طرح‌های خود را به معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان جهت بررسی و ایجاد زمینه همکاری ارائه کنند

 منبع : خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ