اشتغال حدود ۴۵۰ فرزند شهید و ایثارگر در شش ماهه اول سال

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به این‌که در سال جاری ۲۵۰ نفر از افرادی که در آزمون شرکت کردند قبول شده و اکنون در مرحله مصاحبه و گزینش هستند، گفت: همچنین ۱۲ تیر آزمون فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را داریم که قبلاً ثبت‌نام کردند و حدود ۲۰۰ نفر از این افراد جذب می‌شوند.


محمود زرین‌جویی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این‌که ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران دنبال اشتغال پایدار و اشتغال‌زایی هستیم، اظهار کرد: در این راستا در زمینه کشت گیاهان دارویی فعالیت‌هایی انجام شده است.
وی ادامه داد: باتوجه به شرایط آب و هوایی و خاک هر منطقه نوع گیاه دارویی قابل کشت متفاوت است که تاکنون گیاهانی مانند موسیر و گل‌محمدی توسط ایثارگران و خانواده‌های آنان کشت شده است.

زرین‌جویی تصریح کرد: با منابع طبیعی استان رایزنی‌هایی انجام شده و این نهاد آمادگی دارد در صورت تقاضا زمین‌های منابع طبیعی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: ما یک مشاور ویژه اشتغال‌زایی روستایی و گیاهان دارویی برای بحث آسان کردن روند پرونده و دریافت تسهیلات بانکی داریم و پیرو آن در هر شهرستان مشاور داریم.

وی با اشاره به شرکت فرزندان شهدا و ایثارگران در آزمون‌های استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: در سال جاری ۲۵۰ نفر از افرادی که در آزمون شرکت کردند قبول شده و اکنون در مرحله مصاحبه و گزینش هستند.

زرین‌جویی عنوان کرد: همچنین ۱۲ تیر آزمون فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را داریم که قبلاً ثبت‌نام کردند و حدود ۲۰۰ نفر از این افراد جذب می‌شوند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

 

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ