اشتغال به مشاغل خانگی صرفا مخصوص بانوان نیست

محبی بانو کارآفرین اظهار کرد: اشتغال به مشاغل خانگی اگرچه صرفا مخصوص بانوان نیست اما بیش از ۷۰ درصد جامعه آن بانوانی هستند که با برپایی این کسب و کار در خانه، اعضای خانواده را هم پویا و وارد عرصه تولید می کنند.

به گزارش بازارکار نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل با حضور جمعی از مسئولان استانی در تاریخ ۱۷خرداد ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های دائمی سه راه جهانبارافتتاح شد.
مهدیه محبی پیشران حوزه ترشیجات و شوریجات طرح مشاغل خانگی در این نمایشگاه حضور داشت.

بانو کارآفرین اظهار کرد: اشتغال به مشاغل خانگی اگرچه صرفا مخصوص بانوان نیست اما بیش از ۷۰ درصد جامعه آن بانوانی هستند که با برپایی این کسب و کار در خانه، اعضای خانواده را هم پویا و وارد عرصه تولید می کنند.

محبی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در فاز اول و دوم که پس از مصاحبه و ارزیابی توان افراد موضوع اتصال تولیدکنندگان به بازار در دستور کار قرار گرفته است.

پیشران حوزه ترشیجات اضافه کرد: فاز سوم این طرح ارائه محصولات به بازار بود که با راه‌اندازی نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی به دنبال معرفی کالا و کمک به فروش خواهیم بود و چون ابتدای مسیر هستیم همچنان به همراهی سایر دستگاه‌ها نیازمندیم تا بتوانیم زنجیره ارزش را تکمیل کرده و با هزینه کم تولیدات خانگی را وارد بازار کنیم.

منبع : بازار کار

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ