اشتغال برای ۱۱۰۰ معلول گلستانی

مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: در راستای توانمندسازی معلولان استان گلستان اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به این استان اختصاص پیدا کرد.

ابراهیم غفاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در راستای توانمندسازی معلولان، اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به معلولان گلستانی تخصیص داده شد.

وی در راستای توانمندسازی معلولان تصریح کرد: ما قبل از اینکه زمینه اشتغال معلولان را فراهم کنیم باید اقداماتی در این زمینه صورت گیرد اقداماتی نظیر آمادگی شغلی و آموزش‌های فنی‌و‌ حرفه‌ای و غیره تا بتوانیم شرایط حضور معلولان را در جامعه و به تبع آن در اشتغال فراهم کنیم.

* اشتغالزایی بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر از معلولان استان گلستان/ دوره‌های حرفه‌آموزی برای معلولان گلستانی برگزار می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان گلستان ایجاد اشتغال را برای معلولان بسیار حائز اهمیت دانست و ابراز کرد: در سال جاری با همکاری سازمان فنی‌و‌ حرفه‌ای این استان توانستیم دوره‌های حرفه‌آموزی و شغلی را در راستای توانمندسازی معلولان گلستانی برگزار کنیم.

غفاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته توانستیم بیش از ۲ میلیارد تومان لوازم توانبخشی برای معلولان استان گلستان خریداری کنیم.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی استان گلستان در سال گذشته توانست برای بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از معلولان استان گلستان اشتغال ایجاد کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان افزود: در سال جاری دولت قریب به ۲۰ میلیارد تومان وام کم‌بهره در اختیار ما قرار داد که ما این اعتبار را در اختیار جامعه هدف قرار دادیم.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار استخدام معلولین اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ