اشتغالزایی بیش از ۴۲ هزار نفر توسط تعاونی های سیستان و بلوچستان

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۲۴۸ تعاونی در استان با یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۱۰۹ نفر عضو و اشتغالزایی ۴۲ هزار و ۳۷۱ نفر فعال هستند.


اله نظر شه بخش در گفت وگو با ایسنا- افزود: ۱۱۹۴ تعاونی معادل ۵۳ درصد کل تعاونی های استان در بخش تولیدی فعالیت می کنند و مابقی در بخش های خدماتی و توزیعی فعال هستند.
وی با بیان اینکه اجرای طرح چشمه تعاون باعث افزایش تعامل بین اتحادیه ها و تعاونی های استان با بانک توسعه تعاون می شود گفت: خدماتی که در این طرح توسط بانک توسعه تعاون ارائه می شود، بخش زیادی از مشکلات بخش تعاون استان را در حوزه تسهیلات و حمایت های مالی مرتفع می سازد.
وی همچنین خواستار همکاری بیشتر تعاونی ها و اتحادیه های استان با بانک توسعه تعاون شد و افزود: شرکت های تعاونی که در این بانک فاقد حساب هستند و یا اطلاعات حساب آنها تکمیل نیست، می بایست نسبت به افتتاح حساب و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
شه بخش گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان برای اجرای بهتر و مطلوب تر این طرح با همکاری بانک توسعه تعاون، جلسات مستمر را بصورت ماهانه با روسای ادارات متبوع، شعب بانک توسعه تعاون و تعاونی ها و اتحادیه های سراسر استان برگزار خواهد کرد.

 منبع : خبرگزاری ایسنا

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ