اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۴۶۵ مددجوی بهزیستی در البرز محقق شده است

حیدری گفت: به منظور ایجاد اشتغال ویژه ۲ هزار و ۴۶۵ مددجوی بهزیستی سامانه ای راه اندازی شده است که زنان سرپرست خانوار، معلولان و ... با ثبت نام نسبت به اشتغال اقدام کرده اند.


« اسدالله حیدری» در خصوص اشتغالزایی و ظرفیت های اداره کل بهزیستی استان البرز به منظور تحقق این امر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: اشتغالزایی یکی از محورها و شاخص های اداره کل بهزیستی استان البرز در سال جاری است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: به منظور ایجاد اشتغال ویژه ۲ هزار و ۴۶۵ مددجوی بهزیستی سامانه ای راه اندازی شده است که زنان سرپرست خانوار، معلولان و ... با ثبت نام نسبت به اشتغال اقدام کرده اند.
وی با اشاره به اهمیت اهتمام موسسات خیریه به منظور ایجاد اشتغال بیان کرد: از میان ثبت نام شدگان ۱۸۳ نفر در مرحله ارزیابی نیرو شرکت ها قرار گرفتند همچنین شرکت عظام سازه سیم پوش واقع در اشتهارد، شرکت نیروتابان واقع در کرج، شرکت بسته بندی حبوبات واقع در محمدشهر، شرکت تولید قطعات خودرو واقع در آبیک از جمله مراکز جذب نیرو مددجویان بهزیستی بودند.

وی اظهار کرد: استخدام ۳ درصد از معلولان در دستگاه های اداری استان از جمله مراکز غیردولتی بنابر برماده ۲۶ و ۲۸ قانون اساسی صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: تخصیص وام های خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کارفرمایی با هدف ایجاد اشتغال ویژه مددجویان از دیگر برنامه های محوری این سازمان است.

گفتنی است، مددجویان اداره کل بهزیستی استان البرز به منظور بهره مندی از شرایط اشتغال عدد یک را به شماره ۰۹۹۲۸۵۲۸۰۰۹ ارسال کنند تا پس از روند دریافت رزومه، معرفی به کارفرمایان کارخانه ها و کارگاه ها انجام گردد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ