استخدام ۹۷۰ نفر در آموزش و پرورش بوشهر

۴ نظر

مدیرمنابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری، ۹۷۰ نفر به دو روش آزمون استخدامی و کنکور سراسری جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمدالله اژدری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون جدید استخدام آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در این آزمون که اطلاعیه ثبت‌نام آن به زودی توسط سازمان سنجش منتشر می‌شود، ۵۴۵ نفر جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.

مدیرمنابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: از این تعداد ۲۱۵ نفر به عنوان آموزگار ابتدایی، ۱۰ نفر آموزگار مدارس استثنایی، ۱۶۵ نفر دبیر، ۶۹ هنرآموز و استادکار و ۸۶ نفر به عنوان مراقب سلامت، مربی امور تربیتی و مشاور استخدام می‌شوند.

اژدی در خصوص استخدام کارنامه سبزها بیان کرد: موضوع جذب افراد دارای کارنامه سبز در آزمون استخدامی سال ۹۹ منتفی است و همه داوطلبان باید در آزمون سال جاری ثبت‌نام کنند.

مدیرمنابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین در کنکور سراسری سال جاری، ۴۲۵ سهمیه در دانشگاه فرهنگیان برای آموزش و پرورش استان اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند هم استانی را برای جذب و استخدام در آموزش و پرورش به انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان دعوت می‌کنیم.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای استخدام ۹۷۰ نفر در آموزش و پرورش بوشهر

  • ی
    یا صاحب الزمان
    ۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
    حمدالله اژدری خدا امیدت را ناامید کند که امید ما کارنامه سبزها را نامید می کنی اه خدا
    • م
      معارف
      ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰
      سلام،خدا روشکر یعنی آزمون برگزار میشه.
      • F
        F.ghaderi
        ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
        ببخشید این که نوشته به زودی یعنی احتمال داره ثبت نام تو تیر باشه و ازمون واسه مرداد؟
        • ن
          نیکی
          ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۵
          اینا همیشه این حرفارو میزنن.. ولی از شهریور زودتر نمیاد مطمئن باش

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ