استخدام ۵۷۰ نفر در آموزش و پرورش بوشهر

۱ نظر

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۵۷۰ نفر در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا بندری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تقویت نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر، آگهی آزمون وزارت آموزش و پرورش برای تامین نیروی انسانی در ماه جاری منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای این آزمون مجوز استخدام ۵۷۰ نفر در استان بوشهر دریافت شده است اضافه کرد: از این تعداد، ۱۶۰ نفر بازمانده از استخدام سال قبل و ۴۱۰ نفر بر اساس مجوز جدید هستند که پس از شرکت در آزمون و انجام مصاحبه جذب می‌شوند.

بندری با بیان اینکه در این آزمون، فقط افراد بومی جذب می‌شوند، گفت: در دوره ابتدایی ۲۶۶ نفر، متوسطه اول و دوم ۱۱۵ نفر، پرورشی و مشاوره ۸۱ نفر، مراقب سلامت ۸ نفر، آموزگار و دبیر تربیت بدنی ۲۵ نفر، استثنایی ۱۶ نفر و فنی‌حرفه ای‌و کاردانش ۵۹ نفر نیروی آموزشی جدید استخدام می‌شوند.

وی با اشاره به جذب افراد در ۳۲ کدرشته افزود: بر پایه مجوز استخدامی امسال، شهرستان عسلویه با ۵۵ نفر و بردخون با ۱۵ نفر به ترتیب دارای بیشترین و کمترین تعداد استخدام می‌باشند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی در پایان با بیان اینکه در دوره ابتدایی، جذب آموزگار بر اساس نیاز مناطق تعریف شده نه بر اساس جنسیت، خاطرنشان کرد: در سایر رشته‌ها در مجموع ۹۱ نفر خانم و ۲۱۳ نفر آقا استخدام می‌شوند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام ۵۷۰ نفر در آموزش و پرورش بوشهر

  • ج
    جویا
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰
    بومی استان یا شهر؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ