استخدام ۴۸۷ نفر از آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد مشمول طرح الحاقی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸۷نفر از آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد مشمول طرح الحاقی استخدام شدند.


سیدحمدالله خواهش نیک در جمع خبرنگاران افزود: پس از اعلام طرح الحاق یک ماده به قانون مشمولین استخدام نهضت سوادآموزی مبنی بر دارندگان سوابق بین سال‌های ۷۹ تا۹۲ این تعداد با تشکیل پرونده و بررسی مشمول این طرح شدند.
وی اظهارکرد: مشمولان کسانی هستند که در فاصله زمانی اعلام شده در دو سال متوالی یا دو دوره بیش از دو نفر را زیر پوشش سوادآموزی قرار داده و یا با یک دوره فعالیت در این فاصله در سال‌های اخیر با نهضت سوادآموزی همکاری داشته اند.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برخی از آنان در سامانه سوادآموزی بعنوان مشمول طرح اعلام شده و تعدادی نیز مدارک ومستندات اعلام شده را در قالب پرونده ارائه دادند که در کمیسونهای شهرستانی و استانی بررسی وپس از تائید به سازمان نهضت سوادآموزی کشور ارسال شد.
خواهش نیک تصریح کرد: در مرحله اول با حضور کارشناسان وزارت آموزش وپرورش ونهضت سوادآموزی ۲۲۷نفر پرونده ودر ۲مرحله بعد با انتقال پرونده ها به تهران ودر سازمان نهضت سوادآموزی به ترتیب ۱۰۷و۱۵۳پرونده تائید نهایی شد.
وی ادامه داد: باقی مانده پرونده ها شامل مشمولانی است که تا قبل از برگزاری آزمون مدرک فوق دیپلم به بالای خود را ارئه دهند وبزودی تاریخ تشکیل پرونده آنها اعلام می شود.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سوالات مکرر برخی مشمولان مبنی بر منابع آزمون و زمان آن عنوان کرد: منابع پیش از این اعلام شده و در سایتwww.savad.kb.medu.ir موجود بوده و زمان آزمون وآئین نامه اصلی آن اعلام نشده و به محض اعلام علاوه بر اطلاع رسانی از طریق رسانه ها از طریق سایت آموزش وپرورش استان ومعاونت سوادآموزی اعلام می شود.
خواهش نیک تاکید کرد: براساس مصوبه پذیرفته شدگان آزمون در دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان شرکت می کنند.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه برخی مشمولان در مورد حذف آزمون و خبرهایی در فضای مجازی در این زمینه به ادارات مراجعه می کنند، بیان کرد: تاکنون هیچگونه بخشنامه و نامه و خبری مبنی بر حذف آزمون نیروهای نهضت سوادآموزی مشمول به استان‌ها اعلام نشد و آموزش دهندگان خبرها را از خبرگزاری های رسمی و سایتهای آموزش و پرورش ومعاونت سوادآموزی دریافت کنند.

منبع : بازار کار

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ