استخدام ۴۴۰ طلبه در وزارت آموزش و پرورش

۱ نظر

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش از نهایی شدن پذیرش ۴۴۰ طلبه در آزمون و مصاحبه های استخدامی وزارت آموزش و پررش خبر داد.


به گزارش خبرنگار شفقنا، علیرضا رحیمی در نشست مشترک با معاون فرهنگی تبلیغی و مدیر اداره تبلیغ جامعه الزهرا(س) که در سالن جلسات دبیرخانه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: از برکت انقلاب اسلامی و اسناد بالادستی امروز شاهد پوشش تحصیلی ۹۹درصدی در مقطع ابتدایی، ۹۶درصدی متوسطه اول و قریب به ۸۲درصدی در متوسطه دوم هستیم.
او ادامه داد: در آزمون استخدامی سال ۹۹ تعداد ۱۲ هزار فرصت ثبت نام در قالب هشت رشته بر اساس ماده ۲۸ ویژه حوزویان اعم از خواهران و برادران وجود داشت و حوزویان برای موفقیت در آزمون باید تلاش بیشتری بعمل آورند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برخی اساتید و مدیران حوزوی بر ین باورند طلبه اگر کار و مهارت معلمی را نداند و نتواند تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده بگیرد، به اهداف تحصیل در حوزه نرسیده است.

رحیمی از برگزاری نشست های کارشناسی و تحلیلی با مراکز و مجموعه های حوزوی پیرامون جمع بندی و ارزیابی حضور طلاب و عدم موفقیت آنان در آزمون استخدامی سال ۹۸-۹۹ خبر داد و گفت: این نشست ها در رده کارشناسی برگزاری و نتیجه به مجموعه های مرتبط ارسال خواهد شد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام ۴۴۰ طلبه در وزارت آموزش و پرورش

  • ر
    ریحانه
    ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰
    نظر شخصیه من اینه که آموزش پرورش بیاد و افراد لایق را جذب کنه صرف نظر از رشته و حق التدریس و نهضتی بودن.
    خیلی آدمای به درد بخوری را میشناسم که الان بیکارند چون مثلا رشته شان را نمیخواستند و خیلی آدمهای، تاکید میکنم خیلی آدمهای نالایق را جذب کرده. در حال حاضر این روش های استخدامی اصلا خوب نیست.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ