استخدام ۴۰۱ فرزند شهید و جانباز در کردستان

مدیرکل بنیاد شهید کردستان گفت: در حال حاضر ۴۰۱ فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد در کردستان داریم که شرایط استخدام آنها در دستگاه‌های دولتی فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا نجفی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و امضای تفاهم نامه‌های تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران استان کردستان که با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان در طول چند دهه از عمر انقلاب ۵ هزار و ۵۰۴ را تقدیم این انقلاب کرده است و این جای افتخار برای مردمان این سرزمین دارد.

وی افزود: یکی از مشکلات ما مشکل درمانی جامعه ایثارگری در سال‌های گذشته بنا بر بدهی بنیاد به بیمه دی بود است که با همکاری بیمه دی امروز کمتر از ۴۸ ساعت تمام هزینه‌های درمانی به این افراد بازپرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید کردستان ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات جامعه ایثارگری پرداخت بدهی به دانشگاه ها، اشتغال و تسهیلات مسکن بود که خوشبختانه توانستیم در سال گذشته این مشکلات را رفع کنیم.

نجفی یادآور شد: فرزندان شهدا در کردستان مشکلات بسیاری از لحاظ اشتغال دارند که امیدواریم در استخدامی جدید که روز پنجشنبه هفته جاری دفترچه این آزمون منتشر می‌شود، بتوان مشکل آنان را رفع کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۰۱ فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد داریم که برگزاری این استخدامی می‌تواند شرایط زندگی این یادگاران را بهبود بخشد.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ