استخدام ۲۰ هزار معلم در سال آینده

۱۰ نظر

رییس دانشگاه فرهنگیان، از استخدام رسمی ۲۰ هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان از سال تحصیلی آینده در آموزش و پرورش خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش، حسین خنیفر، از اختصاص ۲۰ هزار ردیف استخدامی به منظور جذب دانشجو معلم برای ۲۰ رشته تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: این دانشجو معلمان از میان همه فارغ التحصیلان دبیرستان های سراسر کشور از طریق کنکور سراسری در سال تحصیلی آینده برای مقطع کارشناسی پذیرش خواهند شد.


وی در پاسخ به سئوال مطرح شده در خصوص تعهد خدمت دانشجو معلمان پذیرفته شده این دانشگاه تصریح کرد: دانشجو معلمان پذیرفته شده دو برابر مدت زمان تحصیل خود در قبال وزارت آموزش و پرورش تعهد خدمت دارند.
رییس دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: همه پذیرفته شدگان نیز از همان ابتدای تحصیل خود استخدام رسمی آموزش و پرورش شده و برابر ضوابط قانونی حقوق ماهانه این افراد نیز پرداخت می شود.
خنیفر در خصوص نحوه برگزاری کلاس های این دانشگاه در سال تحصیلی آتی در تاکید سخنان حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم در مهر سال جاری و شروع سال تحصیلی، کلاس ها به شیوه حضوری برگزار شود.
این مقام مسئول گفت: در صورت عدم صدور مجوز ستاد ملی کرونا برای برگزاری کلاس های حضوری، با ادامه فعالیت سامانه آموزش های مجازی الکترونیکی دانشگاه، نظام آموزشی با پویایی و بهره گیری از تجارب گذشته با قوت ادامه خواهد داشت.
وی در پایان افزود: با توجه به امکان بهره گیری از توانمندی های شبکه آموزشی دانش آموز، شاد، از بستر این شبکه برای ارائه آموزش های مجازی به دانشجو معلمان استفاده خواهد شد.​

منبع :بازار کار

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰ نظر برای استخدام ۲۰ هزار معلم در سال آینده

  • خ
    خانم معلم
    ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴
    سلام دوستان منم چند بار این سوال و پرسیدم سردر گم شدم واقعا معلوم نیست آخرش آزمون هست یا نه ؟
    • ح
      حبیبی
      ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۹
      سلام بچه ها این آموزش پروش نیرو میخواد یا نمیخواد؟؟؟؟بخدا دیگه خسته شدم یه روز میگن از طریق ماده 28 ی روز دیگه میگن دانشگاه فرهنگیان فقط جذب داره!! بخدا دیگه نا امید شدم از زندگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • و
        وحیده
        ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۵۳
        پارسال که گفتن بومی گزینی نیس ما قبول شدیم تا زیر پوستی بومی گزینی کردن. امسالم که نیرو نمیخوان شهر ما هر روزم یه قانون جدید و مسخره تکلیف رو از همون اول روشن نمیکنن. بخدا جوونا خیلی خسته شدن گناه دارن خب
        • ا
          ان شالله صد درصد قبولم
          ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۵۲
          سلام ع زیز فمومیا چیا خوندی دقیق بگو ممنون
          • ب
            به وحیده خانوم
            ۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۱۹
            خوبه باهات از زیر هم کار کردن
          • و
            وحیده
            ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۷
            شانس ماست دیگه تازه خواستیم یه جایی تلاش کنیم و خودمون رو به خودمون ثابت کنیم
            • ه
              هدی
              ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶
              ای بابا پس این دفترچه کی قراره منتشر شه؟
              • خ
                خانم معلم
                ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷
                سلام دوستان من متوجه نشدم این خبر به ما که منتظر آزمون هستیم مربوط میشه؟یعنی آزمون برگزار میشه برای ما ؟یا فقط اونهایی که دانشگاه فرهنگیان رفتن ومی برن سر کار ودیگر آزمون نمی گیرند ؟
                • ن
                  نیلوفر دبیر
                  ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱
                  پس ما که اینهمه درس خوندیم چی ، چرا الکی به اینا حقوق میدن ما که با هزینه خودمون تحصیل کردیم
                  • ر
                    ریحانه
                    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۳
                    عزیزم گفتن ماده 28 امسال زیاد میگیرند. خدا کنه دبیری بیشتر بردارند. این دبیرستانیهای تازه به دیپلم رسیده را هم بهشون آموزش ابتدایی تعلق بگیره.
                    آخه خودشون تازه از دبیرستان فارغ التحصیل شدند بعد بخوان برن سر دبیرستانیها خیلی ضایعه و ابهت ندارند. جوگیر هم میشن و مغرور.

                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                  ثبت پاسخ