استخدام ۲۰۰ معلم تربیت‌بدنی و مراقب سلامت در خراسان رضوی

۶ نظر

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال ۲۰۰ معلم تربیت‌بدنی و مراقب سلامت در این استان استخدام می‌شوند.


صفدر سلطانی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و سلامت افزود: این امر که پس از سالها محقق می‌شود، رویداد خوبی برای حوزه سلامت دانش‌آموزان است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و درک واقعی از ضرورت این حرفه محقق گردیده است.
وی ادامه داد: تا پیش از این ۵۰۰ مراقب سلامت در مدارس استان کمبود داشتیم که حدود یکصد نفر از این تعداد با استخدام نیرو تامین می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به افزایش سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزی در استان از ۱۱ صدم به ۱۶.۷ صدم مترمربع طی سال گذشته و امسال گفت: به این ترتیب خراسان رضوی به میانگین کشوری در این زمینه که ۱۷ صدم مترمربع است نزدیک‌تر می‌شود.
وی با بیان اینکه کمترین سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزی در منطقه تبادکان به عنوان بزرگترین منطقه آموزشی کشور به میزان دو صدم متر مربع است افزود: با توجه به وجود بیش از ۱۳۷ هزار دانش‌آموز در این منطقه و روند صعودی سالانه این تعداد، افزایش سرانه با افتتاح پروژه‌های محدود ورزشی کار سختی است که امیدواریم در این زمینه شاهد کمک و مشارکت بیشتر خیران باشیم.

سلطانی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۳۰۰ فضای ورزشی در استان در اختیار بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز است که شامل ۱۱۹ استخر،۲۶ چمن مصنوعی و ۲۰۷ سالن ورزشی است.
وی در خصوص تامین اعتبار برای اجرای پروتکلهای بهداشتی در مدارس استان نیز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون طی چهار مرحله ۲۱۰ میلیارد ریال بین مدارس توزیع شده و دو میلیون عدد ماسک نیز در کارگاهها و مراکز یادگیری مدارس تهیه شده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: امسال چهار هزار مدرسه استان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال دریافت کرده‌اند.
از ۲۶ مهر تا دوم آبان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.
استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز است.

منبع : خبرگزاری بازار کار

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای استخدام ۲۰۰ معلم تربیت‌بدنی و مراقب سلامت در خراسان رضوی

  • س
    ستار
    ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۳۵
    دوستان گرامی درست است که اگر آزمون به تعویق بیفتد خیلی از ما حوصله مون سر میره اما این را هم باید بدانیم که بیش از 50 در صد از ما غیر بومی هستیم و زیاد کاری نمیتوانیم از پیش ببریم کاش آزمون به تعویق بیفته شاید مسئولین سر عقل آمدند و قانون بومی گزینی را لغو کردند.
    این اوج کرونا هم نتیجه ی آه ما مظلوم هاست😁....
    من چند ماه پیش خیلی منتظر بودم که دفترچه هرچه زودتر منتشر بشه..... حداقل این همه بازی سرش در نمی آمد. ما هم زودتر سر از کارمان در میآوردیم.
    اما حالا با این قوانین مسخره، برگزار شدن این آزمون با نشدنش برای من یکی که فرقی نداره و حتی ممکنه سر آزمون هم حتی بیمار بشوم......
    کلاسها هم که از ابتدای مهر شروع میشوند. حداقلش اینه که فعلا یک درصدر امید برای قبولی داریم.... جواب آزمون بیاد آب پاکی روی دست خیلی از ما غیر بومیها ریخته میشه افسردگی میگیریم
    • و
      ویونا
      ۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۱۴
      با سلام. روش جذب معلم تربیت بدنی چگون؟
      • ح
        حذف امتیاز بومی
        ۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۴
        بجای 200 تا معلم تربیت بدنی لااقل یک دهمش یعنی 20 تا معلم جغرافی میگرفتید.! از ما داوطلبای دکتری جغرافی بیکار خجالت نمیکشید؟ در عرض 6 سال جمعا 3 نفردبیر جغرافی گرفتین کلا در خراسان رضوی یعنی سالی نیم نفر! با فوق لیسانسو دکتری جغرافی و ژئوفیزیک بیکاریم هنوز
        • س
          ستار
          ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۲۴
          واقعا درست میگی. اولا این که دبیران تربیت بدنی کار خاصی در مدارس انجام نمیدهند. دوما این که رشته جغرافی را دانشگاه فرهنگیان برنداره. بذارن فارغ التحصیلان این رشته هم به نان و نوایی برسند.
          • ن
            نسیم
            ۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵
            تا تفکر شما این باشه ک معلم تربیت بدنی در مدرسه کار خاصی انجام نمیده
            همون بهتر ک افرادی با طرز تفکر محدود شما اصن وارد اموزش و پرورش نشه
          • م
            م
            ۶ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۳۷
            سلامت و تندرستی دانش آموزا مهتره یا دلتای رود نیل؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ