استخدام ۱۴۵ عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه فراخوان جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه در سال های ۹۴ تا ۹۶ معطل بود،گفت: ۱۴۵ عضو هیئت علمی این دانشگاه تعیین تکلیف شدند و جذب این افراد بدون کوچکترین شبهه‌ای انجام شده است.

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در هر نوبت فراخوان جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه ۱۵۰۰ متقاضی ثبت نام می کنند، گفت: معتقدیم اعضای هیات علمی باید در بالاترین سطوح علمی و آموزشی باشند تا مدارک دانشگاه نیز اعتبار بیشتری داشته باشد این در حالی است که براساس ضوابط وزارت علوم ، استخدام و جذب در دانشگاه فنی و حرفه ای طبق آیین نامه ویژه دانشگاه انجام می‌شود.

صالحی عمران از توانمند سازی به عنوان یکی از مسایل مغفول در این دانشگاه خبر داد و گفت: تا ۲۵ تیرماه امسال ۲۰ دوره تخصصی و ۳۵ دوره عمومی در راستای توانمند سازی ۴۰۰ عضو هیات علمی و ۶۰۰ نفر نیز نیروهای کارمند برگزار شده است .
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای به نیروهای حق التدریس دانشگاه اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار نفر نیروی حق التدریس در این دانشگاه داریم که تقریبا بدهی به آنها نداریم البته باید بگویم مصوبه گرفتیم که برخی حق التدریس ها در صورت صلاحیت فنی تا ۱۸ ساعت کلاس داشته باشند.

وی در پایان گفت: استان یزد بالاترین و ایلام کمترین نیروی حق التدریس را در دانشگاه فنی و حرفه ای دارند.

 منبع :خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ