استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز

۶ نظر

 معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز خبر داد و گفت: مهم‌ترین مشکل امروز جامعه ایثارگری بحث اشتغال است.


به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی صبح سه شنبه در سفر به استان بوشهر و حضور در گلزار شهدا اظهار داشت: در راستای اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان تلاش‌های گسترده‌ای در این دولت انجام شده است.
وی با اشاره به استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز ۷۰ درصد به بالا تا پایان سال به دستور رئیس جمهور اضافه کرد: همه دستگاه‌ها باید ۳۰ درصد از ظرفیت استخدامی را به جامعه ایثارگری بدهند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تصویب و تائید مصوبه تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خبر داد و بیان کرد: نظرهای برخی از دستگاه‌های مشورتی باعث ابهام‌هایی شد که مشکلی در این زمینه وجود.

وی از تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و افزود: دولت در حالی که سخت‌ترین شرایط را دارد در راستای خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

اوحدی با اشاره به امضای تفاهم نامه تخصیص هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در استان بوشهر ادامه داد: درمان یکی از برنامه‌های مهم ما است که در این راستا تعداد مراکز درمانی طرف قرار داد از دو به ۹ هزار مرکز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در راستای خدمات‌رسانی به خانواده ایثارگران تلاش ویژه‌ای داشته باشند خاطرنشان کرد: مسئولان باید به صحبت‌ها، مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران توجه و در جریان قرار گیرند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر لزوم توجه ویژه به معیشت خانواده شهدا و ایثارگران گفت: مهمترین مشکل امروز جامعه ایثارگری بحث اشتغال است که تلاش ویژه‌ای در این زمینه داریم.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ