استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد

۶ نظر

معاون تعاون و امور اجتماعی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی خبرداد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمود پاکدل امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد استخدام می شوندگفت : هماهنگی‌های لازم برای برگزاری آزمون استخدامی ۱۲ هزار از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد انجام و این موضوع به ۵۰ دستگاه اجرایی نیز ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه با سازمان سنجش کشور نیز برای برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان هماهنگی لازم انجام شده است افزود : چنانچه دستگاه‌های اجرایی در چند روز اخیر شغل محل‌های مورد نیاز خود را در پورتال این سازمان بارگذاری کنند .
آزمون استخدامی قبل از پایان سالجاری برگزار می‌شود.
پاکدل با اشاره به طرح استفساریه ماده ۲۱ قانون خدمات جامع ایثاگران در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل شرکتی و قراردادی و همچنین فرزندان رزمندگان داوطلب افزود: با اجرای این طرح بالغ بر ۸۰ درصد مشکلات نیرو‌های قراردادی ایثارگر حل خواهد شد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما 

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد

  • ن
    نوبخت
    ۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
    من فرزند شهید هستم 4 سال هم هستش مدرک لیسانس حسابداری دارم هر وقت هم رفتم بنیاد هزار و یک وعده بهم دادن ولی هیچ کاری هم نکردن خواهر برادر دیگه ایی هم ندارم که بگم اونا از سهمیه استفاده کردن.
    • م
      مهران رحیمی
      ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۴۴
      سلام ایا فرزندان 25درصد هم برا این ازمون اماده بشوند ومی توانند در این ازمون شرکت کنند یا نه
      • ح
        حسن بهبودی راد
        ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۷:۲۴
        منابع این آزمون چه چیز هایی هست؟؟
        • س
          سیما
          ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۵۸
          با سلام پدر من جانباز 55 درصد هست 4 سال مدرکم دادم بنیاد برام کار پیدا کنن ولی خبری نیست میگن چون لیسانس معماری داری براش کار کمه آزمون هم میاد سهمیه یا یک نفر مرد هست یا اصلا شهر ما نمیخاد هر جا هم میریم میگن خوش بحالت بابات جانباز فقط به بچه های جانباز 70 درصد میرسن الکی وعده ندین دل ما رو خوش میکنید
          • ا
            ادریس انصاری نژاد
            ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۲۵
            سلام من دیپلم هستم و الان در دانشگاه حقوق میخونم
            فرزند جانباز شهید 70 هستم بعلت نبود شغل و رسیدگی به بیمارستان و کارای پدرم نتونستم ادامه تحصیل بدم مجبور شدم 5 سال پیش وام اشتغال بگیرم الان وام رو تسویه هم کردم اما در سایت ایثارگران شاغل زدند که اینطور نیست من شاغل نیستم لطفا کمکم کنید
            • ع
              علی حسن پور
              ۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۰:۰۳
              وام گرفتی طبق قانون شاغلی

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ