استخدام ۱۰۰ هزار معلم در آموزش و پرورش قطعی می‌شود

۶ نظر

ایرنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۰۰ هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش در حال تعیین تکلیف وضعیت استخدام هستند.

محسن حاجی میرزایی روز سه شنبه در گفت و گوی مجازی با مدیران مدارس آذربایجان غربی که از طریق شبکه شاد انجام شد، افزود: برای تعیین تکلیف و قطعیت وضعیت استخدام همکاران گام‌های بلندی برداشته شده است و برای تعیین تکلیف بیش از ۸۳ هزار نفر اقدام شده که با تعیین تکلیف ۳۰ هزار نفر دیگر، وضعیت نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر مشخص می‌شود.

وی اظهار داشت: برای ترمیم حقوق و وضعیت مسکن همکاران تلاش‌هایی آغاز کرده ایم و برای ارتقای صلاحیت های حرفه ای نیز در این بخش تدابیری اندیشیده شده است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: وظیفه ما تمهید مقدمات است و باید شرایط مناسب برای کار همکاران فراهم شود.

حاجی میرزایی با قدردانی از فعالیت فرهنگیان در ایام شیوع کرونا ادامه داد: همکاران در سراسر کشور آگاه هستند که شرایط کشور خاص بوده و محدودیت های ناشی از کرونا دسترسی به منابع کشور را محدود و شرایط کار و تلاش را برای همه سخت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مسوولیت آموزش با معلمان است، گفت: در کنار آموزش، باید از سلامت روانی دانش آموزان مراقبت شود زیرا این شرایط، سخت بوده و بچه ها را نباید رها کرد.

وی با تاکید بر ارتباطات بین معلمان افزود: این ارتباطات را باید حقیقی یا مجازی برقرار کرده و تجربیات این حوزه نیز تبادل شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره نقش خانواده ها نیز اظهار کرد: نقش خانواده ها در امر تحصیل فرزندان بسیار مهم است و مدیران موفق باید با خانواده دانش آموزان ارتباط داشته باشند و مشاوران باید در ارتباط با خانواده ها قرار بگیرند.

حاجی میرزایی ادامه داد: باید معلمان از روش‌های تلفیقی آموزش که بستر آن فراهم شده، استفاده کنند زیرا روش‌های نو و جدیدی برای آموزش ایجاد شده و دست معلمان برای استفاده از روش های متنوع باز است و خانواده ها را باید در جریان پیشرفت دانش آموزان گذاشت.

وی گفت: هم اکنون در ایام کرونا خانواده ها تبدیل به دستیاران معلمان شده اند و این فرصت را باید غنیمت شمرد و از آن بهره برداری کرد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای استخدام ۱۰۰ هزار معلم در آموزش و پرورش قطعی می‌شود

  • ا
    امیری
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴
    تو رو خدا یکی جواب بده کی نتایج مصاحبه آموزش وپرورش میاد؟خیلی بد میشه اگه با یه خبر بد ویه حال خراب سال جدیدمون آغاز بشه!حداقل یه چند روز زودتر اعلام کنید تا اگه قبول نشدیم تا عید باهاش کنار بیاییم
    • ا
      امیری
      ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹
      سلام،تو رو قرآن نتایج مصاحبه رو دیگه اعلام کنید،،روزی پنجاه بار نگاه سایت میکنیم ببینیم جواب اومده یا نه،به قرآن زندگیمون حروم شده،،،،همش دغدغه،،تو رو خدا دیگه تمامی کنید
      • ع
        علی13710
        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸
        جواب نتایج کی میان کشتید مارو مگه میخواید چیکار کنید نمره علمیو با مصاحبه جمع تقسیم کردن دیگه چ تعللی داره ک همش جنگ اعصاب درست میکنید درست میخولید بزارید روز عید ک حتما عید بعضیا رو حروم کنید با مرددیشون
        • ف
          فرشید
          ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۳۰
          سلام.جواب مصاحبه کی میاد؟
          • س
            سحر
            ۵ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۱۱
            چرا از طریق آزمون استخدامی نیرو نمیخواهند؟
            چرا ظرفیت دبیری کمه؟
            چرا بومی گزینیه؟
            این همه میخواهند استخدام کنند اون وقت من با نمره ی بالا باید رد بشم؟
            • ف
              فرشید
              ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۳۰
              سلام.جواب مصاحبه کی میاد؟

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ