استخدام پرستار درسقز

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز استخدام ۶۹ پرستار بومی برای بیمارستان شفای سقز صادر شد.


به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کردستان، بهزاد رحیمی درمراسم تقدیر از کادر درمان سقز گفت: مجوز استخدام ۶۹پرستار بومی برای خدمت در بیمارستان تازه تاسیس شفای سقز صادر شده است .
وی گفت: درراستای تجهییز مرکز درمانی شفای سقز،یک دستگاه سی تی اسکن و هفت تخت آی سی یو جدید، به تجهیزات کادر بیمارستانی اضافه خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: درچند ماه گذشته ، نبود کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های سقز و بانه یکی از مشکلات عمده بود ،ما در حال حاضر بیمارستان امام خمینی سقز و بیمارستان بانه به دستگاه اکسیژن ساز مجهز شدند و این مشکل برطرف شد.

فرماندار سقز هم ضمن قدردانی از تلاشهای کادر درمان و همکاری مردم سقز در رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: هم اکنون سقز از وضعیت قرمز و نارنجی خارج و به وضعیت زرد رسیده است.
محمد یاراحمدی و محمدرضا کریمی نسب، ۲ شهیدسلامت در سقز بودند که فداکارانه در راه مبارزه با کرونا شهید شدند همچنین در این مراسم از زحمات جمعی از پرستاران سقزی قدردانی شد.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستار اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ