استخدام و وام اشتغال برای ایثارگران

۳ نظر

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان ایثارگران تا ۱۰ روز آینده منعقد می‌شود.
به گزارش بازارکار به نقل از ایثار، عبدالرضا عباسپور با اشاره به بیمه تکمیلی درمان ایثارگران گفت: قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران، سی‌ام آبان ماه سال گذشته به اتمام رسیده بود که طی هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه قرارداد فوق به مدت ۶ ماه تا دوم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد ولی همچنان این بیمه تداوم دارد.


وی افزود: اکنون بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در شرف انجام مناقصه است که تا ۱۰ روز دیگر برنده مناقصه مشخص خواهد شد و قراداد جدید منعقد می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سفرهای استانی ریاست‌جمهوری گفت: رفع مشکلات اشتغال و مسکن جامعه ایثارگران از مهمترین سیاست‌های دولت در این سفرها است.

عباسپور به سفر ریاست‌جمهوری به قزوین اشاره کرد و گفت: در استان قزوین ایثارگرانی که به ما مراجعه کردند بیشتر آن‌ها مشکل مسکن و اشتغال داشتند که درخواست‌های آن‌ها ثبت شده و امیدواریم رفع مشکلات این عزیزان از بزرگترین دستاوردهای سفر استانی باشد.

وی استخدام ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی، پرداخت وام‌های اشتغالزایی و اشتغال ایثارگران در بخش خصوصی را از مهمترین راهکارهای رفع مشکلات اشتغال این قشر معظم عنوان کرد.

همچنین معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: پرداخت وام خرید و ساخت مسکن، واگذاری زمین و اختصاص درصدی از مسکنی که توسط دولت ساخته می‌شود، از جمله راهکارهای رفع مشکلات مسکن ایثارگران است.

عباسپور سفر استانی ریاست‌جمهوری به قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مسئولان بنیاد استان قزوین اشراف کاملی به همه مسائل مختلف جامعه ایثارگران داشتند و در جهت پیگیری و رفع مشکلات ایثارگران پای کار بودند که امیدوارم بزودی شاهد رفع همه این مشکلات باشیم.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای استخدام و وام اشتغال برای ایثارگران

  • ش
    شعبان فولادی زاده
    ۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۲۸
    به ما ایثارگران دفاع مقدس بیکار اند هشت سال دفاع مقدس هستم بیمه یا وام خودرو وام مسکن خونه سازی تعلق می گیرد
    • ن
      نورعلی نوروزی
      ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
      سلام وام ایثارگری جهت اشتغالزایی
      • ن
        نورعلی نوروزی
        ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
        وام اشتغالی جهت کسب و کار

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ